მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა (ისგ) არის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე (სსსმ) მოსწავლისათვის შექმნილი, ეროვნულ სასწავლო გეგმაზე დაფუძნებული სასწავლო გეგმა.
მოსწავლე (სახელი, გვარი) | მარი ქირია | ||||||||||||
პირადი ნომერი | 62009007636 | ||||||||||||
სკოლა | მე-14 | ||||||||||||
კლასი | მე-11ბ | ||||||||||||
დაბადების თარიღი | 23.08.2006 | ||||||||||||
ასაკი | 16 წლის | ||||||||||||
მშობლის/კანონიერი წარმომადგენლის სახელი, გვარი | დედა - მანანა ქირია მამა - ბაკურ იობიძე მეურვე/მზრუნველი - | ||||||||||||
ტელეფონის ნომერი | 571110814 | ||||||||||||
იურიდიული მისამართი | ქ. ქუთაისი, ც. დადიანის #10/48 | ||||||||||||
ფაქტობრივი მისამართი | ქ. ქუთაისი, | ||||||||||||
მისამართი | |||||||||||||
ელ ფოსტა | |||||||||||||
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა იქმნება მულტუდისციპლინური გუნდის მიერ მოსწავლის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების დადასტურებიდან ერთი თვის ვადაში, ხოლო უკვე იდენტიფიცირებული მოსწავლეებისთვის 2 კვირის ვადაში. ისგ-ის შექმნის თარიღი (წელი, თვე, რიცხვი) -----20.09.2022-------------------------------------------- მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირი (კლასის დამრიგებელი) სსსმ მოსწავლისათვის სკოლამ უნდა განსაზღვროს ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შესამუშავებლად სამუშაო ჯგუფი (ისგ ჯგუფი), რომელშიც ერთიანდებიან სსსმ მოსწავლის საგნის მასწავლებლები, მშობელი, ფსიქოლოგი, სპეციალური მასწავლებელი. ისგ-ის შეხვედრები მნიშვნელოვანია ჩატარდეს წელიწადში მინიმუმ 4-ჯერ (იხ. ცხრილი). შეხვედრებზე განიხილება გეგმის შესრულების მიმდინარეობა და გეგმაში შესატანი ცვლილებები (თუკი, ამის საჭიროება არსებობს). გეგმის განხორციელების მონიტორინგის შედეგად გეგმა ექვემდებარება პერიოდულ ცვლილებებს. | |||||||||||||
შენიშვნა: თუკი, წლის მანძილზე ჩატარდება საჭიროებით განსაზღვრული შეხვედრა, ცხრილს დაემატება შესაბამისი ჩანაწერები. |
(1) შეხვედრა - I სემესტრის დასაწყისში, თარიღი --------------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
სახელი გვარი
საგანი
მშობელი/კანონიერი წარმომადგენელი
მანანა ქირია
დამრიგებელი
ნინო კანდელაკი
ინგლისური
მასწავლებელი
ნინო ჯიბლაძე
ქართული
მასწავლებელი
ნინო სტურუა
მათემატიკა
მასწავლებელი
ქეთევან ენდელაძე
ბიოლოგია
მასწავლებელი
ქეთევან ამბროლაძე
რუსული
მასწავლებელი
ქეთევან აფხაიძე
ისტორია
მასწავლებელი
ირმა სტურუა
ფიზიკა
მასწავლებელი
ნატალია გურეშიძე
ქიმია
მასწავლებელი
ლალი ჭიქაბერიძე
გეოგრაფია
მასწავლებელი
ივანე ხითარიშვილი
სპორტი
მასწავლებელი
ბელა ბოხუა
ხიმიის ტექნოლოგიები
მასწავლებელი
ლალი ჭიქაბერიძე
გეოგრაფია
მასწავლებელი
ივანე ხითარიშვილი
სპორტი
სპეც. მასწავლებელი
მაია გელაშვილი
(2) შეხვედრა - I სემესტრის ბოლოს, თარიღი --------------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
სახელი გვარი
საგანი
მშობელი/კანონიერი წარმომადგენელი
მანანა ქირია
დამრიგებელი
ნინო კანდელაკი
ინგლისური
მასწავლებელი
ნინო ჯიბლაძე
ქართული
მასწავლებელი
ნინო სტურუა
მათემატიკა
მასწავლებელი
ანჟელა ქაჯაია
ბიოლოგია
მასწავლებელი
ქეთევან ამბროლაძე
რუსული
მასწავლებელი
ქეთევან აფხაიძე
ისტორია
მასწავლებელი
ირმა სტურუა
ფიზიკა
მასწავლებელი
ნატალია გურეშიძე
ქიმია
მასწავლებელი
ბელა ბოხუა
ხიმიის ტექნოლოგიები
მასწავლებელი
ლალი ჭიქაბერიძე
გეოგრაფია
მასწავლებელი
ივანე ხითარიშვილი
სპორტი
სპეც. მასწავლებელი
მაია გელაშვილი
(3) შეხვედრა - II სემესტრის დასაწყისში, თარიღი --------------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
სახელი გვარი
საგანი
მშობელი/კანონიერი წარმომადგენელი
მანანა ქირია
დამრიგებელი
ნინო კანდელაკი
ინგლისური
მასწავლებელი
ნინო ჯიბლაძე
ქართული
მასწავლებელი
ნინო სტურუა
მათემატიკა
მასწავლებელი
ანჟელა ქაჯაია
ბიოლოგია
მასწავლებელი
ქეთევან ამბროლაძე
რუსული
მასწავლებელი
ქეთევან აფხაიძე
ისტორია
მასწავლებელი
ირმა სტურუა
ფიზიკა
მასწავლებელი
ნატალია გურეშიძე
ქიმია
მასწავლებელი
ლალი ჭიქაბერიძე
გეოგრაფია
მასწავლებელი
ივანე ხითარიშვილი
სპორტი
მასწავლებელი
ბელა ბოხუა
ქიმიის ტექნოლოგიები
სპეც. მასწავლებელი
მაია გელაშვილი
(4) შეხვედრა - II სემესტრის ბოლოს, თარიღი --------------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
სახელი გვარი
საგანი
მშობელი/კანონიერი წარმომადგენელი
მანანა ქირია
დამრიგებელი
ნინო კანდელაკი
ინგლისური
მასწავლებელი
ნინო ჯიბლაძე
ქართული
მასწავლებელი
ნინო სტურუა
მათემატიკა
მასწავლებელი
ანჟელა ქაჯაია
ბიოლოგია
მასწავლებელი
ქეთევან ამბროლაძე
რუსული
მასწავლებელი
ქეთევან აფხაიძე
ისტორია
მასწავლებელი
ირმა სტურუა
ფიზიკა
მასწავლებელი
ნატალია გურეშიძე
ქიმია
მასწავლებელი
ლალი ჭიქაბერიძე
გეოგრაფია
მასწავლებელი
ივანე ხითარიშვილი
სპორტი
მასწავლებელი
ბელა ბოხუა
ქიმიის ტექნოლოგიები
მასწავლებელი
ლალი ჭიქაბერიძე
გეოგრაფია
მასწავლებელი
ივანე ხითარიშვილი
სპორტი
სპეც. მასწავლებელი
მაია გელაშვილი
მონაცემები სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლისთვის მიმდინარე სასწავლო პროცესის თაობაზე
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით სწავლების საჭიროება (განმარტება: ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული შედეგების რაოდენობრივი და/ან თვისებრივი ცვლილება, რაც გულისხმობს სასწავლო მიზნების მოდიფიცირებას - რაოდენობრივ შემცირებას, გამარტივებას მოსწავლის მზაობისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით). | დიახ √ | არა | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დადებითი პასუხის შემთხვევაში, მიუთითეთ ის საგნობრივი პროგრამები (საგნები), რომელთა ფარგლებშიც საჭიროა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნის/ების განსაზღვრა _ ქართული ენა და ლიტერატურა, მათემატიკა, ინგლისური, რუსული, ისტორია, გეოგრაფია, ბიოლოგია, ფიზიკა, ქიმია. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შინ სწავლების საჭიროება (განმარტება: იმ შემთხვევაში, თუ სსსმ მოსწავლეს ჯანმრთელობის მდგომარეობა არ აძლევს სკოლაში სიარულის საშუალებას, სკოლა მიმართავს მულტიდისციპლინურ გუნდს, რომლის დასკვნის საფუძველზეც სსსმ მოსწავლე სწავლას განაგრძობს შინ სწავლების ფორმით. ამ შემთხვევაში მოსწავლე ირიცხება სკოლაში, მაგრამ არ ესწრება გაკვეთილებს. სკოლა უდგენს მას ინდივიდუალური სწავლების გეგმას, რომლის მიხედვითაც მოხდება სსსმ მოსწავლის შინ სწავლება). | დიახ | არა √ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დადებითი პასუხის შემთხვევაში, მიუთითეთ: შინ სწავლების ხანგრძლივობა: –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– შინ სწავლებით უზრუნველყოფილი საგნები: –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– პასუხისმგებელი მასწავლებელი/ები –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– დატვირთვა კვირის განმავლობაში: ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ინდივიდუალური განრიგის საჭიროება (განმარტება: იმ შემთხვევაში, თუ სსსმ მოსწავლეს ჯანმრთელობის მდგომარეობის, ქცევის სირთულეების ან სხვა მიზეზის გამო უჭირს ყველა გაკვეთილზე დასწრება და სკოლასთან ადაპტაცია, მულტიდისციპლნური გუნდის გადაწყვეტილებით, შესაძლებელია ის საჭიროებდეს გაკვეთილებზე დასწრების ინდივიდუალურ განრიგს). | დიახ | არა √ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დადებითი პასუხის შემთხვევაში, სასწავლო დღეებისთვის დააკონკრეტეთ გაკვეთილები, რომელსაც მოსწავლე ესწრება
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო გარემოს აკომოდაციის საჭიროება (განმარტება: სასწავლო გარემოს აკომოდაცია ნიშნავს სასწავლო გარემოს ისეთი ცვლილებას, რომელიც არ იწვევს ეროვნული სასწავლო გეგმის შინაარსის შეცვლას, არამედ ხელს უწყობს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლისთვის შესაბამისი სასწავლო გარემოს და პირობების შექმნას) | დიახ √ | არა | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დადებითი პასუხის შემთხვევაში, შემოხაზეთ საჭირო აკომოდაციის სახეები | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ა) ინსტრუქციის აკომოდაცია:
| ბ) გარემო პირობების აკომოდაცია:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
გ) შეფასების აკომოდაცია:
| დ) დროის, გრაფიკის აკომოდაცია:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დამატებითი სერვისების საჭიროება (განმარტება: შესაძლოა სსსმ მოსწავლეს ესაჭიროებოდეს დამატებითი სერვისები სკოლაში სრულფასოვანი ინტეგრაციის ხელშეწყობისთვის, მაგ. ინდივიდუალური გაკვეთილები რესურს ოთახში, ინდივიდუალური ასისტენტის მომსახურება, მობილობა-ორიენტაციის ტრენერი, ჟესტური ენის თარჯიმანი, სასკოლო ავტობუსით მომსახურება, ადაპტირებული ავეჯით სარგებლობა და სხვ.) | დიახ √ | არა | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დადებითი პასუხის შემთხვევაში, დააკონკრეტეთ საჭირო სერვისი:
|
შენიშვნა: დადებითი პასუხების შემთხვევაში პირადი საქმე უნდა შეიცავდეს შესაბამის დოკუმენტაციას (სამედიცინო ინფორმაცია, მულტიდისციპლინური გუნდის დასკვნა, სხვა სპეციალისტების დასკვნა), რომელშიც შესაბამისი სპეციალისტის მიერ დასაბუთებული უნდა იყოს აღნიშნული საჭიროებები.
კლასის დამრიგებლის ხელმოწერა ______________________________________
დირექტორის ხელმოწერა ______________________________________________
მშობლის ხელმოწერა __________________________________________________
შეფასების შედეგები
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა უნდა ითვალისწინებდეს ინფორმაციას ბავშვის აკადემიური, კოგნიტური, სოციალური, ქცევითი, ემოციური, მოტორული და სხვა სფეროების შესახებ
აკადემიური უნარები (აფასებს საგნის მასწავლებელი) | ძლიერი მხარეები | სუსტი მხარეები |
წერა | მერხთან გამართულად ზის. წერს მარჯვენა ხელით, საწერი საშუალებები სწორად უჭირავს, შეუძლია გადაწერა, კარნახით წერა. წერს საკუთარ სახელსა და გვარს. ხატავს და ნახატს უკეთებს წარწერას. | გადაწერისას ანაცვლებს ან ტოვებს ასოებს.უჭირს პუმქტუაციის ნიშნების გამოყენება.. საკუთარი ნააზრევის წერილობით ჩამოყალიბება. |
კითხვა | ცნობს ყველა ასო ბგერას, წაგრძელებული ინტონაციით. ესმის ამოკითხული სიტყვების და წინადადებების აზრი.. | კითხულობს ნელი ტემპით, დაძაბულად. ერევა სარკისებური ასოები. |
თხრობა | მოგვითხრობს ყოფით ამბებს, წაკითხულიდა შეუძლია მარტივად, დამხმარე კითხვებით შინაარსის გადმოცემა. | სიტყვებს წარმოთქვამს ხმადაბლა. უჭირს გაშლილი თხრობა. |
ანგარიში | ცნობს ციფრებს. ორნიშნა რიცხვებს 30-ის ფარგლებში. შეუძლია ციფრებისაგან რიცხვების შედგენა(სინთეზი 30-ის ფარგლებში). თვლა პირდაპირ(1,2,3...). საგანთა რაოდენობის შესაბამის ციფრთან შეფარდება. მათემატიკური სიმბოლოების ცნობა. ჩაწერილი მაგალითის წაკითხვა. მარტივი გეომეტრიული ფიგურების ცნობა. | უჭირს რიცხვების ანალიზი(დაშლა ერთეულებად, ათეულებად, ასეულებად). კენტი და ლუწი რიცხვების გარჩევა. ორობით თვლა, გამრავლების ტაბულა, განტოლებების ამოხსნა. პროგრამული სავარჯიშოების შესრულება. |
კოგნიტური (შემეცნებითი) უნარები (აფასებს სპეც მასწავლებელი ან/და ფსიქოლოგი ) | ძლიერი მხარეები | სუსტი მხარეები |
აღქმა | ● ვიზუალური ანუ მხედველობითი აღქმა ნორმაში-აღიქვამს ირგვლივ მდებარე საგნებს, შეუძლია დიდი-პატარას, ცოტა-ბევრის, საგნების ფორმის ,ზომის, ფერების მიხედვით გარჩევა. ფაზლის აწყობა ნიმუშის მიხედვით 10-12 ნაწილიანი. ● ვიზუალურ-სივრცითი აღქმა- აღიქვამს სივრცით მცნებებს: წინ, უკან, მარჯვნივ, მარცხნივ, ზემოთ, ქვემოთ, შიგნით, გარეთ. მცნებებს: დღეს, გუშინ, მდებარეობას: მაგიდაზე, კარადაში, იქითკენ, აქედან... ● აკუსტიკური/სმენითი აღქმა- აღიქვამს სხვადასხვა ხმებს, საყოფაცხოვრებო ხმაურს: კაკუნის, ძაღლის, კატის ხმას. ● ტაქტილური/შეხებითი აღქმა- აღიქვამს საგნის ფაქტურას (ხის, რკინის...), საგნის ფორმას (მრგვალი, დიდი, რბილი...), საგნის ზედაპირს (პრიალა, ჩხვლეტია...). ● ყნოსვითი აღქმა- აღიქვამს სხვადასხვა სუნს: სუნამოსი, საჭმლის... ● გემოთი აღქმა- აღიქვამს საჭმლის გემოს: ტკბილს, მწარეს, მლაშეს, ცივს , ცხელს... ● დროის აღქმა- დროის აღმნიშვნელი ცნებებიდან განსაზღვრავს: შარშან, წელს, დღეს, ხვალ, გუშინ-ს. | ● ვიზუალური ანუ მხედველობითი აღქმა - უჭირს დეტალების მიხედვით მთლიანი ფიგურის გამოცნობა. ● ვიზუალურ-სივრცითი აღქმა - ერევა სარკისებური ასოები, ვერ ერკვევა ჰორიზონტის მხარეების მნიშვნელობებში. ● დროის აღქმა - უჭირს დროის ცნებაში ორიენტირება მაგალითად: საუკუნე. არ იცის საათის ცნობა. |
ყურადღება | ნებისმიერი ყურადღება
უნებლიე ყურადღება
ყურადღების მოცულობა
ყურადღების კონცენტრაცია
ყურადღების გადანაცვლებადობა
ყურადღების განაწილება შეუძლია ხატოს, გადაწეროს ლექსი ან ამოხსნას მაგალითები(+, - ) და უსმინოს მუსიკას; | ნებისმიერი ყურადღება ● საგაკვეთილო პროცესში უჭირს ნებისმიერი ყურადღების რეგულაცია, საჭიროებს მასწავლებლის ხშირ კომუნიკაციას, ინსტრუქციას (ჩუმად არის, მაგრამ არ ისმენს); უნებლიე ყურადღება ● გარე გამაღიზიანებელი (მაგ: ქუჩიდან შემოსული ხმა)ადვილად ახდენს ყურადღების მიზიდვას; აღიზიანებს რესურს ოთახში კედელზე მოძრავი ფერადი ფიგურები (ლედ ბურთის) ამბობს, რომ მისთვის არ შეიძლება. ყურადღების მოცულობა ● შეკრება-გამოკლების დროს შესაძლოა შეასრულოს მხოლოდ მიმატება, არ გაამახვილოს ყურადღება გამოკლების პუნქტზე ყურადღების კონცენტრაცია ● უჭირს დავალებებზე დამოუკიდებლად კონცენტრაცია. |
მეხსიერება | მეხსიერება (მხედველობითი, სმენითი, ტაქტილური)
პრაქსისი
ხანმოკლე ვიუალური მეხსიერება
ხანგრძლივი მეხსიერება
პროცედურული მეხსიერება იმახსოვრებს თამაში პრინციპს (რის შემდეგ რა მოდის); | მეხსიერება (მხედველობითი, სმენითი, ტაქტილური) ● არ შეუძლია მერხზე დადებული საგნების თვალდახუჭულმა ზუსტი მიმდევრობით ჩამოთვალოს, ან საგნების გადაადგილების შემთხვევაში ცვლილება იპოვნოს; ● 4 სიტყვიანი წინადადების ან ჩამოთვლილი 5 სიტყვის მიმდევრობით გამეორება; ● უჭირს მაგიდაზე დაკაკუნებული რიტმის გამეორება; პრაქსისი ● არ შეუძლია გამეორებული მოძრაობის საპირისპირო თანმიმდევრობით შესრულება; ხანმოკლე ვიზუალური მეხსიერება ● დროის გასვლის შემდეგ უჭირს ილუსტრაციაზე დატანილი საგნების ჩამოთვლა; ხანგრძლივი მეხსიერება ● უჭირს გასულ წელს ნასწავლი მასალის გახსენება (ლექსის ან მოთხრობის დასახელება). |
აზროვნება | ● კონკრეტული აზროვნება- სურათ-ხატებით, თვალსაჩინოებით საუბრობს რაიმეზე. ● ვერბალურ-ლოგიკური ანუ აბსტრაქტული აზროვნება-შეუძლია: საგანთა დახარისხება ერთი რომელიმე ნიშნით, განსხვავების პოვნა, საგანთა კატეგორიებად გაერთიანება, საგანთა დახასიათება რელევანტური (მნიშვნელოვანი) ნიშნით (ფერი, ფორმა, ზომა...). სხეულის ნაწილების ცნობა და დანიშნულების ახსნა. ასახელებს წელიწადის დროებს, თვეებს, კვირის დღეებს. შეუძლია კითხვებზე პასუხის გაცემა, სურათის აღწერა. დასახელებულ ასო-ბგერაზე სიტყვის მოფიქრება. ინსტრუქციების მეორე პირისათვის სწორად გადაცემა. | ● არ შეუძლია საათის ცნობა, სხვადასხვა პროფესიის ცნობა და ფუნქციის ახსნა. მსჯელობა და საკვანძო საკითხების ახსნა. |
მეტყველება | იმპრესიული (რეცეპტული) მეტყველება ●უსმენს სხვებს; ●მარის ესმის და ასრულებს მასწავლებლის ზეპირ ინსტრუქციებს; ●იგებს ხუმრობას; ●საუბრისას ამყარებს თვალით კონტაქტს; ექსპრესიული მეტყველება ● მეტყველებს მოკლე წინადადებებით, აზრს აყალიბებს ლოგიკურად, საუბრობს ნელა. თანაკლასელებთან დასვენების, თამაშის დროს იყენებს: თხრობას, შეკითხვას, თხოვნას, ბრძანებას შესაბამისი ინტონაციით; ● სიტყვებში მკაფიოდ გამოთქვამს ბგერებს პრაგმატული მეტყველება ●იცავს ფიზიკურ და პიროვნულ დისტანციას; ● საუბრისას შესაბამისად იყენებს ჟესტებს. | იმპრესიული (რეცეპტული) მეტყველება ●უჭირს გრძელი, რთული ინსტრუქციის გაგება; ●უჭირს ზოგიერთი სიტყვის მნიშვნელობის გაგება; ●ვერ იგებს ალეგორიას; ექსპრესიული მეტყველება ●ინიციატივას არ იჩენს, არ აქტიურობს სხვადასხვა აქტივობის შესრულებისას; პრაგმატული მეტყველება ●უფროსებს მიმართავს შენობით; ● თითქოს ეხათრება და არ იყენებს სამეტყველო ეტიკეტის ენობრივ ფორმულირებას (მისალმება, დამშვიდობება, ბოდიშის მოხდა, მადლობის გადახდა); |
ქცევა და ემოცია | ● უყვარს ბავშვებთან ერთად ტამაში, იცავს ქცევის წესებს, რიგითობას. წყნარი, ჩუმი, მორცხვი ბავშვია. რეაგირებს განმამტკიცებელზე მაგ; ქართულის მასწავლებელმა შეაქო, დავალება მაღალი ქულით შეუფასა, ამის შემდეგ მარი ცდილობს არ დაიგვიანოს, არ გააცდინოს ქართულის გაკვეთილი, ჰქონდეს დავალება და შეამოწმებინოს მასწავლებელს. ● სიტუაციასთან მიმართებაში სწორად გამოხატავს საკუთარ ემოციას: სიხარულისას-იღიმება, გაბრაზებისას-იღუშება... | ● საჭიროებს პერიოდულად შესვენებას. ზოგჯერ არ ემორჩილება მასწავლებლის მითითებებს, მაგალითად: როდესაც შევდივარ კლასში რესურს ოთახში გამოსაყვანად მიუხედავად ჩემი და მასწავლებლის თხოვნისა მარი არ მომყვება, თავის გაქნევით გვატყობინებს რომ არ სურს. ● პასიურია. ● მიუხედავად იმისა რომ თავაზიანია ქცევით, ვერბალურად არ იყენებს თავაზიან ფორმებს: გამარჯობათ, ნახვამდის, გმადლობთ... |
კomunikacია | ● კომუნიკაციას ამყარებს საუბრით, ჟესტებით. მისალმებასა და დამშვიდობებაზე სათანადოდ რეაგირებს. ამყარებს თვალით კონტაქტს, თამაშობს თანაკლასელებთან, ითხოვს როდესაც რაიმე სურს. გასულ წლებთან შედარებით აქტიურია. მაგალითად სპორტის მასწავლებლის განცხადებით: მარი ესაუბრება, თამაშობს, ეხმარება ჟურნალის წარმოებაში. | ● საგაკვეთილო პროცესში პასიურია. არ საუბრობს. საჭიროებს შეჩვევას. |
msxvili motoruli unarebi | ● კარგად განვითარებული. ზედა და ქვედა კიდურებს იყენებს კოორდინირებულად. იცავს წონასწორობას, დარბის, დახტის, იჭერს ბურთს. | ● უჭირს უკუსვლა. |
natifi motoruli unarebi | ● კარგად განვითარებული. შეუძლია: ძერწვა, ელვის, თასმების, ღილების შეკვრა. გაფერადება კონტურის დაცვით, აცმევს მძივებს, იყენებს მაკრატელს. | ● უჭირს სახაზავის გამოყენება |
funqciuri unar-Cvevebi (კვება, ჩაცმა გახდა, ტუალეტი, საკუთარი ნივთების მოწესრიგება...) | ● ფუნქციურ უნარ-ჩვევებში დამოუკიდებელია. შეუძლია დამოუკიდებლად ჩაცმა-გახდა, ტუალეტის მოხმარება, ჰიგიენის დაცვა, ჭამა, ტექნიკის მოხმარება, უსაფრთხოების დაცვა, იცის შუქნიშნის დანიშნულება, 10 ლარამდე ფულის კუპიურების ამოცნობა. | ● მსყიდველობითი უნარები არ აქვს განვითარებული, უჭირს ხურდის გამოთვლა, ტრანსპორტით დამოუკიდებლად გადაადგილება. ვერ აკონტროლებს დროის მენეჯმენტს ( რამდენ ხანში დაიწყება-დამთავრდება გაკვეთილი) |
ინტერესები, განსაკუთრებული მიდრეკილებები | ტელევიზორის ყურება, ხატვა, თოჯინებზე ვარცხნილობის გაკეთება. | |
საგანმანათლებლო გარემოს შეფასება | საჭირო რესურსების ჩამონათვალი, რაც მნიშნელოვანია სსსმ მოსწავლის სწავლის ხელშეწყობისთვის, მაგ ადამიანური ან/და მატერიალური რესურსი | |
არსებული რესურსები -- მოტივირებული მშობელი და მასწავლებლები, რესურს ოთახი- ადაპტირებული ავეჯითა და სხვადასხვა სახის დიდაქტიკური მასალით, სპეც. მასწავლებელი, პანდუსი. საჭირო რესურსები ---ქვიშით სახატავი მანქანა |
მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში მოსწავლის სახელი-გვარი: მარი ქირია კლასი:მე-11ბ საგანი:ინგლისური ენა მასწავლებლის სახელი-გვარი: ნინო კანდელაკი თარიღი: 20.09.2022 აქ იწერება მონაცემები მოსწავლის მიღწევის დონის შესახებ, საგნობრივ პროგრამასთან მიმართებაში, სსსმ მოსწავლეს აფასებს ყველა ის საგნის მასწავლებელი, რომელიც მას ასწავლის შედეგების გრაფაში შეიძლება ჩაიწეროს შედგები და ინდიკატორები სხვადასხვა კლასის სტანდარტიდან სხვადასხვა მიმართულებისთვის და საგნებისთვის
მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე
მასწავლებლის ხელმოწერა –––––––––––––––––––––––––––––––– დირექტორის ხელმოწერა –––––––––––––––––––––––––––––––––– |
შენიშვნა: ეს ფურცელი გადამრავლდება ყველა საგნის მასწავლებლისთვის
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 20.09.2022
საგანი: ინგლისური ენა
მასწავლებლის სახელი, გვარი : ნინო კანდელაკი
მიმართულება:უცხოური ენა(ინგლისური)
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს |
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1 2 | შევასწავლო მარტივი ლექსიკური ერთეულების კარნახით დაწერა ცალკეული ლექსიკური ერთეულების ამოცნობა- ამოკითხვა |
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე | რესურსი | |
1.1 | ცალკეული სიტყვების დაწერა | რვეული, კალმისტარი |
1.2 | ლექსიკური ერთეულების გადაწერა მათი შემდგომი კარნახით დაწერის მიზნით | რვეული, კალმისტარი |
1.3 | მოკლე ტექსტის გადაწერა | წიგნი,რვეული, კალმისტარი |
1,4 | ინგლისური ანბანის ასოების ამოკითხვა | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
2.1 | ასოთ შეთანხმებების ამოცნობა | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
2.2 | ასოთ შეთანხმებების ამოკითხვა | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
2.3 | ცალკეული სიტყვების ამოცნობა- ამოკითხვა | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
2.4 | მოკლე ყოფითი შინაარსის ტექსტის წაკითხვა-გაგება. | ტატიშვილი, 2კლასი |
მოკლევადიანი მიზანი
3 4 | მოსწავლეს შეუძლია წარმოთქვას ინგლისური ბგერები მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა |
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე | რესურსი | |
3.1 | ინგლისური თანხმოვნების ამოკითხვა | წინასწარ მომზადებული ბარათები |
3.2 | ინგლისური ხმოვნების კითხვის წესების გაცნობა(ღია, დახურული მარცვალი) | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
3.3 | ასოთშეთანხმებების ამოკითხვა | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
3.4 | ასოთშეთანხმებებიანი სიტყვების ამოკითხვა | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
4.1 | ყოფითი თემატიკის ლექსიკის შესწავლა | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
4.2 | ყოფითი თემატიკის ფრაზების შესწავლა | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
4.3 | ყოფითი თემატიკის ფრაზების გამოყენება | ტატიშვილი, 2-კლასი |
4.4 |
მოკლევადიანი მიზანი
5 6 | წერა:მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ორ-სამ სიტყვიანი წინადადდების დაწერა კითხვა: ორ-სამ სიტყვიანი წინადადების წაკითხვა |
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე | რესურსი | |
5.1 | წინადადებების ტიპი: There is a book on the table | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
5.2 | წინადადების შინაარსის გაგება | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
5.3 | წინადადების ამოკითხვა | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
5.4 | წინადადდების თარგმნა-დაწერა | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
6.1 | ცალკეული სიტყვების ამიკითხვა | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
6.2 | სიტყვების მნიშვნელობის გააზრება | წიგნი :ABC შალიკაშვილი |
6.3 | მიკროტექსტის წაკითხვა | Activate |
6.4 |
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
გრძელვადიანი მიზანი:
მოკლევადიანი მიზნები | I სემესტრის ბოლოს | II სემესტრის ბოლოს | |
1 | მარტივი ლექსიკური ერთეულების კარნახით დაწერა | მოსწავლე წერს კარნახით მარტივ ლექსიკურ ერთეულებს | |
2 | ცალკეული ლექსიკური ერთეულების ამოკითხვა | მოსწავლე კითხულობს ლექსიკურ ერთეულებს | |
3 | ინგლისური ბგერების მართებულად წარმოთქმა | მოსწავლე წარმოთქვავს ინგლისურ ბგერებს | |
4 | ორი-სამ სიტყვიანი წინადადების დაწერა | მოსწავლე წერს ორ-სამ სიტყვიან წინადადებებს | |
5 | ორ-სამ სიტყვიანი წინადადების ამოკითხვა | მოსწავლე კითხულობს ორი-სამ სიტყვიან წინადადებებს | |
6 | მიკროტექსტის წაკითხვა, მისი შინაარსის გაგება | მოსწავლე კითხულობს და იგებს პატარა ზომის ტექსტს და იგებს მის შინაარსს |
მიღწეული მოკლევადიანი მიზნების აღწერა ხდება განმავითარებელი კომენტარით
მნიშვნელოვანია, ინდივიდუალურ სასწავლო გეგმას თან ახლდეს სასწავლო წლის მანძილზე შესრულებული მოსწავლის ნამუშევრები, დავალებები.
No comments:
Post a Comment