საგამნათლებლო პროექტი
1. პროექტის სახელწოდება : EARTH DAY IS EVERY
DAY ყოველი დღე
დედამიწის დღეა2. პროექტის მთავარი იდეა/თემა: გარემოს დაცვის პრობლემის გაცნობა
მოზარდებში.
3.
. პროექტის აქტუალობა: ჩვენი საცხოვრებელი მიდამოს დაბინძურება აისახება ჩვენს განწყობაზე და ჩვენს ჯანმრთელობის მდგომარეობაზე. სუფთა გარემო წარმოშობს სუფთა გონებას და ჯანსაღი ცხოვრებსი წესს უწყობს ხელს.
4.
. პროექტის მიზნები: მოზარდებს ჩამოვაყალიბო და განვუვითარო გარემოს დაცვისათვის საჭირო უნარები და დავუმკვიდრო მათ ბუნებისადმი სათუთი დამოკიდებულება5.
. მონაწილეთა ასაკი: 13-14 წელი, მე 7 კლასი
6.
. ვადები/ხანგრძლვიობა: მარტი, აპრილი- 2 თვე
7.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები: საინფორმაციო ფლაერები, კედლის გაზეთი,წერილი ადგილობრივი მერიის კეთილმოწყობის სამსახურს დახმარების გაწევის თაობაზე
8.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: პერსონალური კომპიუტერი, პრინტერი, ქაღალდი,ფორმატის ქაღალდი, ფერადი ფანქრები, სატრანსპორტო ხარჯები.
9.
პროექტის მსვლელობა:1. საინფორმაციო ფლაერის შექმნა, თანასკოლელების
ინფორმირება
2. კედლის გაზეთის გამოშვება
3. წერილის მიწერა მერიის კეთილმოწყობაში
4. სკოლის მიმდებარე ტერიტორიის დასუფთავება
5. პროექტის ვებ-გვერდის შექმნა
10.
საგანთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ინგლისური ენის სახლემძღვანელო , unit 8 , pg.
64,უცხ.ს.II.30.მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე განახორციელოს სხვადასხვა ტიპის პროექტი უცხ.ს.II.28. მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან. უცხ.ს.II.33. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.
11. პროექტის ხელმძღვანელი: #14 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის პედაგოგი
ნინო კანდელაკი
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: kandelaki.niniko@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
http://protectofgreen.blogspot.com
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: kandelaki.niniko@gmail.com
http://protectofgreen.blogspot.com
კომპლექსური დავალების ბარათი ინგლისურ ენაში საგანი: ინგლისური ენა
მასწავლებელი: ნინო კანდელაკი
ძირითადი რესურსი: TOP SCORE,3
მოდული (იუნიტი): 9
კლასი: 10
სამიზნე ცნება/ცნებები: ზეპირი კომუნიკაცია
შედეგების/ინდექსი: საშუალო საფეხური: 1, 2, 3, 6, 7, 8.
ქვეცნებები/საკითხები: ინტერპრეტირება
ქვეცნებები/საკითხები:
• 1) ფუნქციური მაკროსამეტყველო მოქმედებები:
• აღწერა, აღწერითი
• 2) ფუნქციური მიკროსამეტყველო მოქმედებები, ანუ გამონათქვამები და ენობრივი კონსტრუქციები, რომელთა მეშვეობითაც ხორციელდება ინტერაქცია: • ინფორმაციის შესახებ; • სოციალურ რიტუალებში; კომუნიკაციის სიტუაციური მახასიათებლები:
სასაუბრო თემა: კულინარული რეცეპტი
• 1) ფუნქციური მაკროსამეტყველო მოქმედებები:
• აღწერა, აღწერითი
• 2) ფუნქციური მიკროსამეტყველო მოქმედებები, ანუ გამონათქვამები და ენობრივი კონსტრუქციები, რომელთა მეშვეობითაც ხორციელდება ინტერაქცია: • ინფორმაციის შესახებ; • სოციალურ რიტუალებში; კომუნიკაციის სიტუაციური მახასიათებლები:
სასაუბრო თემა: კულინარული რეცეპტი
მიზანი: ინფორმაციის წარდგენა/გაცნობა
აუდიტორია: თანატოლები
მაკრო-ფუნქციები: აღწერა, თხრობა.
ინტერაქცია ინფორმაციის შესახებ: ინფორმაციის გაცემა.
ლექსიკა: ლექსიკური თემატიკა-liquid, go hard, dark chocolate, raisins, dried fruits, hazelnuts, condensed milk, cocoa powder, butter, sauce, bitter, sweet, fridge, freezer, flavor, additives, wafer.
გრამატიკა- Present Continuous/ Present Simple/modal verbs; Must/have to, don’t have to, mustn’t
ზეპირი მეტყველების არავერბალური კომუნიკაციის ხერხები: ინტონაცია, მახვილი, პაუზა, ხმის ტემბრი, მეტყველების ტემპი. ზეპირი მეტყველების ჟანრები -ვიდეოპრეზენტაცია. სტრატეგიები- ლაპარაკის სტრატეგიები, მეტაკოგნიტური სტრატეგიები. კომპლექსური დავალების პირობა : გაეცანი სახელემძღვანელოში მოცემულ ტექტს შოკოლადის ქარხნის შესახებ და შექმენი საკუთარი იდეალური შოკოლადის რეცეპტი და წარადგინე ის ვიდეოპრეზენტაციის სახით. დავალება – წარმოიდგინე, რომ ხარ კონდიტერი , მოამზადე და ჩაწერე შენი რეცეპტით მომზადებული შოკოლადი. რეპორტაჟის წარდგენისას: • წარმოაჩინე პრეზენტაციის მიზანი და თემა; (ზეპ 1) • მოყევი ,თუ რა იგრედიენტები შედის შენს მიერ შექმნილ რეცეპტში (ზეპ 2) • გამოიყენე თემატური ლექსიკური ერთეულები და ნასწავლი გრამატიკული მასალა. (ზეპ 2) • კონდიტერის როლს შეუსაბამე გამომსახველობითი ხერხები (მიმიკა-ჟესტიკულაცია, ხმის ტემბრი, მეტყველების ტემპი). (ზეპ 3) პრეზენტაციის შემდეგ ისაუბრე: • რა სტრატეგიები გამოიყენე დავალების შესრულების თითოუელი ეტაპზე დასმული ამოცანების გადასალახად; (ზეპ 4) • რას გააკეთებდი განსხვავებულად ახლიდან რომ იწყებდე კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობას? (ზეპ 5) პრაქტიკული რჩევები დავალების შესასრულებლად: • გამოიყენე სამოდელო ტექსტში მოცემული ინგრედიენტების ამსახველი ლექსიკური ერთეულები • გამოიყენე გაკვეთილში შესწავლილი გრამატიკული მასალა- მოდალური ზმნები
ზეპირი მეტყველების არავერბალური კომუნიკაციის ხერხები: ინტონაცია, მახვილი, პაუზა, ხმის ტემბრი, მეტყველების ტემპი. ზეპირი მეტყველების ჟანრები -ვიდეოპრეზენტაცია. სტრატეგიები- ლაპარაკის სტრატეგიები, მეტაკოგნიტური სტრატეგიები. კომპლექსური დავალების პირობა : გაეცანი სახელემძღვანელოში მოცემულ ტექტს შოკოლადის ქარხნის შესახებ და შექმენი საკუთარი იდეალური შოკოლადის რეცეპტი და წარადგინე ის ვიდეოპრეზენტაციის სახით. დავალება – წარმოიდგინე, რომ ხარ კონდიტერი , მოამზადე და ჩაწერე შენი რეცეპტით მომზადებული შოკოლადი. რეპორტაჟის წარდგენისას: • წარმოაჩინე პრეზენტაციის მიზანი და თემა; (ზეპ 1) • მოყევი ,თუ რა იგრედიენტები შედის შენს მიერ შექმნილ რეცეპტში (ზეპ 2) • გამოიყენე თემატური ლექსიკური ერთეულები და ნასწავლი გრამატიკული მასალა. (ზეპ 2) • კონდიტერის როლს შეუსაბამე გამომსახველობითი ხერხები (მიმიკა-ჟესტიკულაცია, ხმის ტემბრი, მეტყველების ტემპი). (ზეპ 3) პრეზენტაციის შემდეგ ისაუბრე: • რა სტრატეგიები გამოიყენე დავალების შესრულების თითოუელი ეტაპზე დასმული ამოცანების გადასალახად; (ზეპ 4) • რას გააკეთებდი განსხვავებულად ახლიდან რომ იწყებდე კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობას? (ზეპ 5) პრაქტიკული რჩევები დავალების შესასრულებლად: • გამოიყენე სამოდელო ტექსტში მოცემული ინგრედიენტების ამსახველი ლექსიკური ერთეულები • გამოიყენე გაკვეთილში შესწავლილი გრამატიკული მასალა- მოდალური ზმნები
https://www.youtube.com/watch?v=MVV82qF53G0
https://www.youtube.com/watch?v=Ewes2YUm90g
https://www.youtube.com/watch?v=lRT3uiR87DU&t=48s
https://www.youtube.com/watch?v=RFZB3VLSKFw
კომპლექსური დავალება “MY BLOG” ( ჩემი ბლოგი)
http://14school.ge/?p=4714
ინგლისური ენის შესწავლის პრაქტიკული და კომუნიკაციური უნარი წარმოადგინეს მე-7ა კლასის მოსწავლეებმა.კომპლექსური დავალება მიმართულია განავითაროს საკუთარი ნააზრევის და ცხოვრებისეული გამოცდილების ასახვის უნარი ელექტრონული დღიურის/ბლოგის წარმოებით. მოსწავლეებმა აწარმოეს ჩანაწერები , რომელსაც წარუდგენდნენ თავის გამომწერებს ხატოვანი ნაშრომებით არაელექტრონული ვერსიის სახით.
No comments:
Post a Comment