https://www.blogger.com/blog/page/edit/6120785165706683185/4050197678106949964

საერთაშორისო პროექტში ჩართულობა CIVIC AND TECH THROUGH ENGLISH /CTEL

არასამთავრობო ორგანიზაციებთან თანამშრომლობა სკოლა ჩაერთო საერთაშორისო პროექტით PH International Project Harmony -მიერ ინიცირებულ პროექტში CTEL,(CIVIC AND TECHNOLOGY THROUGH ENGLISH LANGUAGE -სამოქალაქო განათლება და ტექნოლოგიების ინტეგრაცია ინგლისური ენით), რომლის ფარგლებში ხდება დემოკრატიული და ზოგადკაცობრიული ღირებულებების დანერგვა საგაკვეთილო პროცესში. გაკვეთილის ჩატარებას წინ უსწრებს 8 საათიანი დატვირთული და საინტერესი ვორქშოპები, რომლებზეც ჩვენი გუნდები უზიარებს ერთმანეთს იდეებს.გათვალისწინებულია ყოველ თვეში საჩვენებელი გაკვეთილების ჩატარება გარკვეული თემატიკის შესაბამისად.  ჩვენმა გუნდმა ჩაატარა ინტეგრირებული გაკვეთილი ეროვნული გმირების თემაზე. სამი დისციპლინის ერთობლივმა ნამუშევარმა მოწონება დაიმსახურა პროექტის ექსპერტებში . მივიღეთ საქმიანი და საინტერესო უკუკავშირი .პროექტის ფარგლებში ჩატარდა მეორე ინტეგრირებული გაკვეთილი , ამჯერად დღესასწაულების თემაზე. ვღელავდით სამივე საგნის მასწავლებელი. გაკვეთილი დინამიურად და ხალისიანად წარიმართა. ჩვენი შრომა დაფასდა და მაღალი შეფასებაც მივიღეთ. დამწყები პედაგოგის ჩართულობაც სათანადო დონეზე იყო. ბოლოს კიდევაც ავამღერეთ ერთმანეთი. გავიარეთ კიდევ 3 მოდულ-ტრენინგი შემდეგ თემატიკაზე:multiculturalism, career choice, voluteerism- მულტიკუტურალიზმი, პროფესიის არჩევა, მოხალისეობა. ჩავატარეთ 5 ინტეგრირებული გაკვეთილი მოცემულ თემებზე. გუნდმა მივიღეთ სამართლიანი უკუკავშირი და მაღალი შეფასება პროექტის ექსპერტების მხრიდან.

ამ პროექტში მე მივიღე მონაწილეობა 2013 წელს.PH INTERNATIONAL  ELCE -ENGLISH LANGUAGE THROUGH CIVIC EDUCATION.კურსი შედგებოდა 10 მოდულისგან და ისახავდა მიზნად ზოგადსაკაცობრიო თემატიკის ღირებულებების დანერგვას სკოლაში. ეს იყო სამოქალაქო განათლების გაცნობა ინგლისური ენის მეშვეობით. პროექტის დასრულების შემდეგ შევირჩეული იქნა 10  კურსდამთავრებული მასწავლებელი საქართველოს სხვადასხვა კუთხეებიდან რათა შეგვექმნა კურსის გაგრძელება . მე და ჩემს კოლეგას მირანდა ცხადაძეს გვხდა წილად შეგვექმნა და  დაგვეწერა მოდული " კრიტიკული აზროვნება".
ჩვენმა კოლეგებმა კახეთიდან, რუსთავიდან, ბათუმოიდან, ზუგდიდიდან, გურიიდან დაწერეს სხვა მოდულები და შემდეგ ჩვენ ჩავატარეთ 10-საათიანი ტრენინგ- სემინარები ETAG თან თანამშრომლობით.








საერთაშორისო პროექტი  CTEL 


სკოლა ჩაერთო საერთაშორისო პროექტში PROJECT HARMONY PH INTERNATIONAL CIVIC AND TECH THROUGH ENGLISH LANGUAGE CTEL (სამოქალაქო განათლება ინგლისური ენის და საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით). პროექტის ფორმატი გულისხმობს 5 მოდულის დამუშავებას  ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების თემატიკაზე. თითოეული მოდულის თემატიკა განიხილება ძალიან შრომატავად 8- საათიან  ვორკშოპებზე და შემდეგ მოხდება ამ თემატიკაზე ინმტეგრირებული  გაკვეთილების დაგეგმვა და ჩატარება. მოდულების შემდეგი თემატიკის არის:

1. ეროვნული გმირები
2. დღესასწაულები
3. მულტიკულტურალიზმი
4.კარიერის არჩევა
5. მოხალისეობა

PLAN #1 
Public School #14 .Teachers: Civics: Miranda Lazariashvili ICT: Aza Chubinidze English: Nino Kandelaki Workshop Instructors: Toma Mallett, Tiniko Kutivadze CTEL 
Lesson Number : 1 .
 Topic: National Heroes. 
Grade: 9th Date: 12.10.2019 
Objective : Civics: Students will be able to identify and analyze the qualities and values of national Heroes
 ICT: Sts will use a Word Processing Program and create a Mind Map English: Sts will use the taught vocabulary for the qualities of a hero and use Past Perfect Verb forms to state their opinion. Stage of the lesson Time Warming Up 
Civics English ICT Brainstorming the word “National Hero”. Sts think as many words as possible connected to national heroes .They type their words in the Word Processing Program. 5 min Individual work Materials Flipchart paper, laptop computers- 15 items, smart board, A-4 papers 15 . Activity 1 Civics: Teacher asks sts what qualities and values our national hero Eqwtime Takhaishvili has. English: Teacher asks sts to name the traits of a hero and explain why he was a hero . Sts are encouraged to use Past Perfect verb forms ,e.g . Eqwtime was a hero because he had saved our national treasure from theft and vandalism. 10 min Individual work Activity 2 English: Matching words with the definitions . Teacher asks sts to match the given definitions with the words. ICT: By using Word Processing program sts type the task in their laptops. 10 min Pair work Activity 3 Civics: Classifying heroes according to the categories: modern heroes , historical heroes, fictional heroes. English: Teacher asks sts to remember British or American heroes and add them to the list 15 min Pair work Assessment Civics: Teacher asks sts to make a kind of a motto for a hero on A-4 paper. ( The task may be given as a hometask) 5 min Pair work
გაკვეთილი 1
 მე-14 საჯარო სკოლა. 
მასწავლებლები: სამოქალაქო: მირანდა ლაზარიაშვილი ისტი: აზა ჩუბინიძე 
ინგლისური ენა: ნინო კანდელაკი ტრენერ-ინსრუქტორები : თომა მალეტი, თინიკო კუტივაძე CTEL -ის გაკვეთილი : 1 
 მიზანი: სამოქალაქო :მოსწავლეები შეძლებენ ამოიცნონ და გაანალიზონ ეროვნული გმირების თვისებებს და ფასეულებებს: ისტი: მოსწავლეები გამოიყენებენ Word Processing Program -ას და შექმნიან გონებრივ რუკას 
 ინგლისური ენა: მოსწავლეები გამოიყენებნ შესწავლილ ლექსიკურ მარაგს და ნამყო სრულ დროს მოსაზრების გადამოსაცემად. გაკვეთილის ეტაპი აღწერა დრო მეთოდი მოთელვა 
 ისტი 
ინგლისური გონებრივი იერიში მცნებაზე “ ეროვნული გმირი“. მოსწავლეები მოიფიქრებენ სიტყვებს, რომლებიც კავშირშია ეროვნული გმირების თემასთან.ისინი დაბეჭდავენ სიტყვებს Word Processing Program-ში. 5 წთ ინდივიდუალური მუშაობა
 აქტივობა 1 სამოქალაქო: მასწავლებელი ეკითხება მოსწავლეებს , თუ რა თვისებები და ღირებულებები ახასიათებთ ჩვენ ეროვნულ გმირს ექვთიმე თაყაიშვილს. ინგლისური: მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს დაასახელოს ექვთიმეს თვისებები და ახსნან, თუ რატომ იყო ის გმირი. მოსწავლეები იყენებენ ნამყო სრული დროის ფორმებს , მაგ, ექვთიმე იყო გმირი იმიტომ , რომ მან გადაარჩინა ჩვენი ეროვნული საგანძური გაძარცვისგან. 10 წთ ინდივიდუალური მუშაობა აქტივობა 2 ინგლისური ენა: სიტყვების და დეფინიციების შესაბამება . მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს დაუკავშირონ სიტყვები მათ განსაზღვრებას. ისტი: Word Processing program -ის გამოყენებით მოსწავლეები დაბეჭდავენ დავალებას თავიანთ ლეპტოპებზე. 10 წთ წყვილური მუშაობა აქტივობა 3 სამოქალაქო: გმირების კლასიფიცირება კატეგორიების მიხედვით: თანამედროვე გმირები, ისტორიული გმირები, გამოგონილი გმირები. ინგლისური ენა: მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს გაიხსენონ ისტორიიდან ამერიკელი და ბრიტანელი გმირები და დაამატონ თავიანთ სიას. 15 წთ წყვილური მუშაობა შეფასება სამოქალაქო: მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს მოიგონონ სლოგანი გმირისათვის და დართონ ის A-4 ფურცლებზე ( დროის არ ქონის შემთხვევაში შესაძლებელია საშინაო დავალების სახით მიცემა). 5 წთ წყვილური მუშაობა









გაკვეთილი 2
მე-14 საჯარო სკოლა. 
მასწავლებლები: სამოქალაქო: მირანდა ლაზარიაშვილი ისტი: აზა ჩუბინიძე ინგლისური ენა: ნინო კანდელაკი
 ტრენერ-ინსრუქტორები : თომა მალეტი, თინიკო კუტივაძე CTEL -ის 
გაკვეთილი : 2 თემა: დღესასწაულები 
თარიღი: 10.12.2019 გაკვეთილის ეტაპი აქტივობის აღწერა დრო კლასის ორგანიზების ფორმა მიზანი სასწავლო მიზნები: სამოქალაქო: მოსწავლეები განსაღვრავენ დღესასწაულების მნიშვნელობას და აუცილებლობას და თავიანთი სურვილებით მორთავენ საახლწლო ნატვრის ხეს . ისტი: მოსწავლეები გამოიყენებენ Word Processing Program -ას სიტყვების მოსაძებნად; მოსწავლეები შექმნიან პრეზენტაციებს Power Point Presentation -ის გამოყენებით საყვარელი დღესასწაულის ასაღწერათ და გააგზავნიან მათ მასწავლებლის ელექტრონულ მისამართზე;მოსწავლეები გამოიყენებენ easyQuizzy-ის შეფასების პროგრამას მოსმენის აქტივობის შესასრულებლად. ინგლისური : მოსწავლეები შეძლებენ პირველი ტიპის პირობითი წინადადებების გამოყენებას საახლწლო დაპირებების დასაწერად; მოსწავლეები მოუსმენენ ტექსტს და შეავსებენ გამოტოვებულ ადგილებს და შეასრულებენ სიმღერას. რესურსები ფლიპჩარტი, ლეპტოპის კომპიუტერები, 29 ცალი, საახლაწლო ხის გამოსახულება, წებოვანი ქაღალდი. მოთელვა სამოქალაქო: სიტყვა „დღესასწაულების“ ბრეინსტორმინგი. მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს დაწერონ მათთვის ნაცნობი ეროვნული და საერთაშორისო დღესასაწაულები წებოვან ქაღალდზე და მიაკრან დაფას. ინგლისური: მასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს იპოვონ დღესასწაულების დასახელებები და შემოხაზონ ისინი მოცემულ ტაბულაში. ისტი: მოსწავლეები იპოვნიან სიტყვებს და შემოხაზავენ მათ Word Processing Programme- ში . ისინი გადამოწმებენ სიტყვებს პასუხების ცხრილში. 4 წ 5 წ ინდივიდუალური აქტივობა 1 სამოქალაქო: მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს განსაზღვრონ , თუ რა მნიშვნელობა აქვს დღესასწაულებს ჩვენს ცხოვრებაში. 5 წ ინდივიდულური აქტივობა 2 ინგლისური: საახლაწლო გადაწყვეტილებები. მასწავლებელი ამბობს, რომ არსებოს ტრადიცია ახალი წლის წინ დაპირების მიცემა .მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს დაწერონ ამგვარი დაპირებები პირველი ტიპის პირობითი წინადადებების გამოყენებით. მაგ, თუ მე დავთმობ შაურმის ჭამას, მე დავზოგავ ფულს. ისტი : Word Processing -ი მოსწავლეები დაბეჭდავენ თავიანთ წინადადდებებს ლეპტოპის კომპიუტერებში. 8 წ წყვილური აქტივობა 3 სამოქალაქო: მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს მოიფიქრონ მათთვის საყვარელი დღესასწაული და შექმნან პრეზენტაცია თავიანთი იდეების წარსადგენად. ისტი: Power Point Presentation-ის შექმნა. მასწავლებელი ავალებს მოსწავლეებს ჩამოტვირთონ სურათები სლაიდ შოუს შესაქმნელად. დავალების დასრულების შემდეგ ის სთხოვს მათ გამოაგზავნონ დავალებები მის ელექტრონულ მისამართზე. 10 წ წყვილური აქტივობა 4 სამოქალაქო: საახალწლო ნატვრის ხის მორთვა. მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს მოიფიქრონ სურვილები და მიაკრან ისინი ნატვრის ხეს. 5 წ ინდივიდუალური აქტივობა 5 ინგლისური : მოსმენა. მოსწავლეები მოისმენენ საახალწლო სიმღერას და შეავსებენ გამოტოვებულ ადგილებს სპეციალურ ტესტების პროგრამაში . შემდეგ მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს ერთად იმღერონ შევსებული საახალწლო სიმღერა. ისტი: შეფასების პროგრამის easyQuizzy გამოყენება. მასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს გახსნან ტესტი და მოსმენისას მიუთითონ სწორი პასუხები. პროგრამა შეაფასებს მათ ნაშრომებს და გასცემს უკუკავშირს. 8 წ ინდივიდუალური

გაკვეთილი 3 
მე-14 საჯარო სკოლა.
 მასწავლებლები: სამოქალაქო: მირანდა ლაზარიაშვილი ისტი: აზა ჩუბინიძე ინგლისური ენა: ნინო კანდელაკი 
ტრენერ-ინსრუქტორები : თომა მალეტი, თინიკო კუტივაძე CTEL -ის გაკვეთილი : 3 თემა: მულტიკულტურალიზმი
 თარიღი: 4.02.2020 გაკვეთილის 
ეტაპი აქტივობის აღწერა მიზანი სასწავლო მიზნები: სამოქალაქო: მოსწავლეები გაიაზრებენ და გააცნობიერებენ , როგორი უნდა იყოს ტოლერანტი ადამიანი აიმაღლებენ ცნობიერებას მულტიკულტურალიზმის და მრავალფეროვნების შესახებ. ისტი: Paint Programme -ის გამოყენებით მოსწავლეები შეასრულებენ შესაბამისობის და კითხვის აქტივობებს ;მოსწავლეები შეასრულებენ დავალებას Power Point Programme -ის გამოყენებით ინგლისური : მოსწავლეები შეძლებენ გადმოსცენ გრძნობებს ტექსტის დისლექსიურ რეჟიმში წაკითხვისას და გამოიყენებენ მოდალურ ზმნებს საკუთარი მოსაზრების გადმოსაცემად. რესურსები ფლიპჩარტი, ლეპტოპის კომპიუტერები, მონიტორი, ქაღალდის კაცუნა , სულ 30 ცალი,ფლიპჩარტზე ან დაფაზე დედამიწის გამოსახულება. მოთელვა სამოქალაქო: გამოწვევის ფაზა: მასწავლებელი ამბობს, რომ ისინი ნახავენ პრეზენტაციას და სთხოვს გამოიცნონ , თუ რა არის დღევანდელი გაკვეთილის თემა. ინგლისური: გამოწვევის ფაზა: მასწავლებელი ამბობს, რომ ისინი ნახავენ პრეზენტაციას და სთხოვს გამოიცნონ , თუ რა არის დღევანდელი გაკვეთილის თემა. ისტი: მასწავლებელი აჩვენებს Power Point Presentation , რომელიც მოიცავს გამოსახულებებს მულტიკულტურალიზმის და მრავალფეროვნების შესახებ. აქტივობა 1 ინგლისური : მასწავლებელი ამბობს, რომ ზოგიერთ ადამიანს შეუძლია განსხვავებული წესით წერა-კითხვა. ის აძლევს მოსწავლეებს ტექსტს , რომელიც დაწერილია ისე, როგორაც მას წაიკითხავდნენ დისლექსიით დაავადებული ხალხი. მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს წაიკითხონ იგი და აღადგინონ ჩვეულ რეჟიმში. ისტი: Paint Program or Word Processing Program -ში მოსწავლეები შეასრულებენ დავალებას ლეპტოპებში .დავალების დასრულების შემდეგ მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეებს სწორ პასუხს მონიტორზე. აქტივობა 2 ინგლისური: დისკუსია: რა იგრძენით, როდესაც ცდილობდით ტექსტის ამოკითხვას? მასწავლებელი ისმენს მოსწავლეების მოსაზრებას . მინი-ლექცია: ეს არის იმის მაგალითი, თუ რას შეიძლება გრძნობდეს ადამიანი, რომელსაც აქვს დისლექსია. მათთვის კითხვა შეიძლება რთული იყოს , მაგრამ ეს შეიძლება სულაც არ აისახოს მათ სწავლის უნარზე . მათ ახასიათებთ სასუალო ან საშუალოზე მაღალი განსწავლულობა. აქტივობა 3 ინგლისური : ცნობილი ადამიანების სურათების და მათი აღწერის შესაბამება. მასწავლებელი ამბობს, რომ არიან ცნობილი ადამიანები, რომლებთაც ასევე ახასიათებთ დისლექსიური სინდრომი. ის შტხოვს მოსწავლეებს ყურადღებით დააკვირდნენ და შეასრულონ დავალება. შემდეგ განიხილონ თავიანთ ჯგუფეფში უნდა შევაფასოთ თუ არა ადამიანები მათი დასწავლის უნარის მიხედვით? ისტი: მასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს შეასრულონ დავალება ლეპტოპებში და ეხმარება მათ საჭიროების შემთხვევაში. დავალების დასრულების შემდეგ მასწავლებელი აჩვენებთ მოსწავლეებს სწორ პასუხებს მონოტორზე. აქტივობა 4 სამოქალაქო: როგორია ტოლერანტი ადამიანი? აქტივობა 5 სამოქალაქო : მსგავსება და განსხვავება: მასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს, რომ ისინი წარადგენენ მსოფლიოს 5 უდიდეს ნაწილს- აფრიკა,ჩრდილოეთ ამერიკას, ავსტრალიას, ევროაპს, აზიას. მათი ამოცანაა მოიფიქრონ თუ რა მსგავსება და განსხვავბებაა მათ შორის და დაწერონ ისინი წინასწარ დამზადებულ ქაღალდის კაცუნებზე. ინგლისური: მასწავლებელი სთხოვს გამოიყენონ მოდალური ზმნები სადაც შესაძლებელია.მოსწავლეებისგან მოსალოდნელია დაწერონ განხსვავებებში კანის ფერი, რელიგია, ჩვეულებები, დღესასწაულებები, ხოლო მსგავსებებში- შეგვიძლია ინგლისურად საუბარი, სირბილი, სიყვარული, მეგობრობა, ა.შ. შემდეგ მოსწავლეები მიაკრავენ დაფაზე გამზადებულ პლანეტის მოდელზე ირგვლივ , ისე რომ შეიკრას წრე, რომელიც პალნეტას გარს შემოარტყამს.






























გაკვეთილი 4
მე-14 საჯარო სკოლა. მასწავლებლები: სამოქალაქო: მირანდა ლაზარიაშვილი ისტი: აზა ჩუბინიძე ინგლისური ენა: ნინო კანდელაკი, თამარ ახობაძე. ტრენერ-ინსრუქტორები : თომა მალეტი, თინიკო კუტივაძე CTEL -ის გაკვეთილი : 4 თემა: პროფესიის არჩევანი თარიღი: 26.02. 2020 გაკვეთილის ეტაპი აქტივობის აღწერა მიზანი სასწავლო მიზნები: სამოქალაქო: მოსწავლეები განსაზღვრავენ და შეაფასებენ თავიანთ ინტერესებს და გადაწყვეტილების მიღების უნარს. ისტი: Paint Programme -ის გამოყენებით მოსწავლეები შეასრულებენ შესაბამისობის და კითხვის აქტივობებს ;მოსწავლეები შეასრულებენ დავალებას Power Point Programme -ის გამოყენებით ინგლისური : მოსწავლეები შეძლებენ შექმნან პერსონალური CV; მოსწავლეები შეძლებენ გამოიყენონ მეორე ტიპის პირობითი წინადადებები და როლებში დადგამან წარმოსახვით გასაუბრებას სამუშაო ვაკანსიაზე. რესურსები ფლიპჩარტი, ლეპტოპის კომპიუტერები, მონიტორი მოთელვა სამოქალაქო: რა არის მომავალი გზის არჩევისათვის მთავარი ? კითხვებზე პასუხის გაცემა. ინგლისური: სიტყვების და დეფინიციების შესაბამება . მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს დაუკავშირონ სიტყვები მათ განსაზღვრებას. ისტი: მასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს შეასრულონ დავალება ლეპტოპებში და ეხმარება მათ საჭიროების შემთხვევაში. დავალების დასრულების შემდეგ მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეებს სწორ პასუხებს მონიტორზე. აქტივობა 1 ინგლისური : მეორე ტიპის პირობითი წინადადდებების გამოყენება . „მე რომ ვიყო მასწავლებელი...“ მასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს , რომ მათ მიეცემათ პირობითი წინადადებების ერთი ნაწილი, რომლებიც მათ უნდა დაასრულონ მეორე ტიპის პირობითი წინადადებების გამოყენებით. მაგ. „ მე რომ ფერმერი ვიყო , დარვგავდი მარცვლეულს „ ისტი: Paint Program or Word Processing Program -ში მოსწავლეები შეასრულებენ დავალებას ლეპტოპებში და გააგზავნიან შესრულებეულ დავალებას მასწავლებლის ელექტრონულ ფოსტაზე. აქტივობა 2 სამოქალაქო;ინგლისური: პერსონალური CV ის შექმნა. მასწავლებელი ამბობს, რომ სამსახურის ძიების ნაწილია ჩვენი ცხოვრების მოკლე ისტორიის შექმნა , რომელიც მოიცავს მნიშვნელოვან ინფორმაციას ჩვენს შესახებ.მოსწავლეები მიიღებენ CV ფორმის ნიმუშს , რომელსაც მოსწავლეები შეავსებენ თავიანთი მონაცემებით. ისტი: Paint Program or Word Processing Program -ში მოსწავლეები შეასრულებენ დავალებას ლეპტოპებში და გააგზავნიან შესრულებულ დავალებას მასწავლებლის ელექტრონულ ფოსტაზე . აქტივობა 3 ინგლისური : როლური თამაში მინი ლექცია: მასწავლებელი ამბობს, რომ როდესაც ჩვენ გვინდა მივიღოთ სასურველი სამუშაო ადგილი ერთ-ერთი ეტაპი არის დამსაქმებელის მიერ მოწყობილი გასაუბრების გავლა. მასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს, რომ ისინი მიიღებენ გარკვეულ შეკითხვებს და რჩევებს, რომლებიც მათთვის სასარგებლო იქნება გასაუბრებისას. მოსწავლეები მოიფიქრებენ პასუხებს და თავიანთ ჯგუფებში აირჩევენ გამსაუბრებელს და აპლიკანტს და როლურად გაითამაშებენ სამსახურის ინტერვიუს. მოსამზადებელი დრო მოსწავლეებს მიცემათ 5 წ და 2 წ თვით გასაუბრების წარსადგენად თითო ჯგუფს. ისტი: მასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს შეასრულონ დავალება ლეპტოპებში და ეხმარება მათ საჭიროების შემთხვევაში.






























გაკვეთილი 5 


მე-14 საჯარო სკოლა. მასწავლებლები: სამოქალაქო: მირანდა ლაზარიაშვ
ილი ისტი: აზა ჩუბინიძე ინგლისური ენა: ნინო კანდელაკი, თამარ ახობაძე. ტრენერ-ინსრუქტორები : თომა მალეტი, თინიკო კუტივაძე CTEL -ის 
გაკვეთილი: 5 
 თემა: მოხალისეობა კლასი: 9th თარიღი: 12.05.2020 მიზნები :
 სამოქალაქო: მოსწავლეები განსაზღვრავენ და გაანალიზებენ მოხალისეობის ცნებას.
 ისტი: მოსწავლეები შეასრულებენ დავალებებს Word Processing Program - ის გამოყენებით; მოსწავლეები წარმოადგენენ თავიანთ მოსაზრებებს Power Point Programme -ის საშუალებით. 
 ინგლისური: მოსწავლეები გამოთქვამენ თავიანთ მოსაზრებებს მოხალისეობრივ საქმიანობასთან დაკავშირებით და გამოიყენებებ შესაბამის ლექსიკას; მოსწავლეები წარმოადგენენ თავიანთ მოსაზრებებს შესრულებული მოხალისეობრივი სამუშაოს შესახებ და გამოიყენებენ ზმნებს ვნებით გვარში (გამოიყენებენ ვნებითი გვარის კონსტრუქციას). გაკვეთილის ეტაპი დრო კლასის ორგანიზების ფორმა რესურსები ლეფტოპის კომპიუტერები, ფლიპჩარტი, მონიტორი. მოთელვა სამოქალაქო ინგლისური ისტი სამოქალაქო : რას ნიშნავს იყო კარგი მოქალაქე? ინგლისური: მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეებს სლაიდ შოუ პრეზენტაციას მოხალისეობის შესახებ და ურთიერთქმედებს მოსწავლეებთან მოხალისეთა მუშაობის ძირითადი პრინციპების შესახებ. ისტი: მასწავლებელი აჩვენებს Power Point პრეზენტაციას მონიტორზე. 3 წთ. 5 წთ. ინდივიდუალური მუშაობა აქტივობა 1 ინგლისური: რა სახის მოხალისეობა შეესაბამება თქვენს ინტერესებსა და მიზნებს? დისკუსია. მასწავლებელი ამბობს, რომ მოხალისეობრივი სამუშაოს შესრულებისას უნდა გავითვალისწინოთ ჩვენი ინტერესები და მიდრეკილებები და მათი გათვალისწინებით უნდა შევარჩიოთ მოხალისეობრივი საქმიანობა. მასწავლებელი მოსწავლეებს ეუბნება დაფიქრდნენ აღნიშნული თემის შესახებ და გამოთქვან თავიანთი მოსაზრებები. ისტი: მასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს გახსნან Word Processing Program და იმუშავონ თავიანთ ლეპტოპებში და შესრულებული სამუშაო გააგზავნონ მასწავლებლის ელექტრონული ფოსტის მისამართზე. 7 წთ. წყვილური მუშაობა აქტივობა 2 ინგლისური; სამოქალაქო: თქვენი მოხალისეობრივი საქმიანობა მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს გაიხსენონ ბოლო გაკვეთილზე წარმოდგენილი სამუშაო ვაკანსიები( რომლებიც მათ წარმოადგინეს) და უპასუხონ შემდეგ კითხვას - რა სახის მოხალისეობრივი სამუშაოები განხორციელდა თქვენი კარიერის განმავლობაში? ( საუბარია ბოლო გაკვეთილის ვაკანსიებზე: ქირურგი სამედიცინო ცენტრში; ახალი ამბების წამყვანი ადგილობრივ ტელეკომპანიაში; შეფ-მზარეული რესტორანში; სტიუარტესა საერთაშორისო აეროპორტში; გაყიდვების მენეჯერი დიდ სავაჭრო განყოფილებაში). მოსწავლეები უპასუხებენ შემდეგ შეკითხვებს ჯგუფებში: 1. რა საქმიანობა იყო? 2. როგორ მოხდა ღონისძიების/ აქტივობის რეკლამირება? 3. ვინ გიჭერდათ მხარს თქვენს მოხალისეობრივ საქმიანობაში? 4. სამუშაოს სლოგანი მოსწავლეებს ეძლევათ 10 წთ მოსამზადებელი დრო და 2-3 წთ საკუთარი იდეების წარმოდგენისთვის. მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს გამოიყენონ ვნებითი გვარის წარსული დროს მიმღეობა, თუ ეს შესაძლებელია. მასწავლებელი ამბობს, რომ პრეზენტაციებს შეაფასებენ სპეციალური შეფასების რუბრიკებით. ისტი: მასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს სამუშაო შეასრულონ თავიანთ ლეპტოპებში და შემდეგ გააგზავნონ მასწავლებლის ელექტრონული ფოსტის მისამართზე. 10 წთ 15 წთ. ჯგუფური მუშაობა აქტივობა 3 სამოქალაქო: მოხალისეობა ჩვენი უახლესი ისტორიიდან. მოსწავლეები მსჯელობენ, თუ როგორ ებრძვიან ახალგაზრდა მოხალისეები წყალდიდობას მდ. ვერას ნაპირთან თბილისში. რა გიბიძგებს ადამიანს სხვების დასახმარებლად? ისტი: მასწავლებელი ეუბნება, რომ შეიძლება მოსწავლეებმა რვეულში იმუშაონ, თუმცა შეიძლება მათ ლეპტოპებშიც იმუშაონ. 5წთ. ჯგუფური მუშაობა 

 Public School #14 .Teachers: Civics: Miranda Lazariashvili ICT: Aza Chubinidze English: Nino Kandelaki, Thamar Akhobadze. 
 Workshop Instructors: Toma Mallett, Tiniko Kutivadze CTEL 
Lesson Number : 5. Topic: Volunteering 
 Grade: 9th Date: 12.05.2020  
Objectives : Civics: Sts will be able to determine and analyze the concept of volunteerism . 
 ICT: Sts will be able to do the tasks using Word Processing Programme; sts will be able to present their ideas by using Power Point Programme. 
 English: Sts will be able to state their opinions about volunteer work using the target vocabulary ; sts will be able to present their ideas about the fulfilled volunteer work using verbs in Passive Voice . Stage of the lesson Time Class organizing form Materials laptop computers- 15 items, smart board, monitor. Warming Up Civics English ICT Civics : What is it to make a good citizen ? English: Teacher shows slide show presentation about volunteerism and interacts with sts about the main principles of volunteer work. ICT: Teacher shows Power Point Presentation on the monitor. 3 min. 5 min. Individual work Activity 1 English: What kind of volunteer work would fit your interests and goals? Discussion. Teacher says that while doing a volunteer work we should consider our interests and inclinations and choose it in accordance with it. She asks sts to think about the topic and state their opinions. ICT: Teacher tells sts to open the Word Processing Program and do the task in their laptops and send them to the teacher’s email. 7 min Pair work Activity 2 English; Civics: Your Volunteer Work Teacher asks students to remember the job vacancies they had got at the last lesson and think about the volunteer work they did by answering the main question- WHAT KIND OF VOLUNTEER WORK was done DURING YOUR CAREER?( reference to the last lesson vacancies: a surgeon at the medical centre; a newsreader at the local TV station; a chef at the restaurant;a flight attendant at the International Airport; a sales manager at the big department store). Sts will answer the following questions in their groups: 1. What was the activity? 2. How was the event advertised? 3. Who supported you in your volunteer work? 4. A motto for your job Sts will have 10 min preparatory time and 2-3 min to present their ideas. Teacher asks to use Past Simple Passive if possible. Teacher says that they will assess the presentations with a special assessment rubrics provided. ICT: Teacher tells sts to do the task in their laptops and send them to the teacher’s email. 10 min 15 min. Group work 
Activity 3 Civics: Volunteering from our recent history. Sts discuss how young volunteers struggle with the flood on riv. Vera in Tbilisi. What motivates a person to help others? ICT: Teacher tells sts that they may work in their notebooks as well though they may also work in their laptops. 5 min. Group work


WHAT KIND OF VOLUNTEER WORK DID YOU DO DURING YOUR CAREER ? WORK IN YOUR GROUPS AND PRESENT YOUR IDEAS.
 You have 10 minutes preparatory time and 2-3 min for presentation. Your presentations should imply the answers to the following questions: 1. What was the activity? Describe what was the action, event, etc. 2. How was the event advertised? What kind of advertisement did you use for the action- flyers, website adds. 3. Who were you supported by in your volunteer work? Who funded your event and supported you in your work- the top manager, chief executive, local authorities, etc 4. A motto for your job. What are the words that can be a short slogan for your job, e.g., “ Don’t worry, be healthy”. You may use words from famous songs, poems, etc.

პრეზენტაციები თემაზე "მოხალისოება"









ვორკშოპების ამსახველი ფოტომასალა































No comments:

Post a Comment