https://www.blogger.com/blog/page/edit/6120785165706683185/4050197678106949964

შემაჯამებლების ანალიზი

 

მე-7 კლასი
შემაჯამებელი დავალების ანალიზი№1
 საგანი ინგლისური ენა 
 მასწავლებელი ნინო კანდელაკი
 საფეხური საბაზო 
 კლასი 7ა შეფასება განმსაზღვრელი შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა
 1 სემესტრი- 2, 2 სემესტრი- 
3 თემატური ბლოკი აწმყო და ნამყო დროები თემა გრამატიკა: აწმყო განუსაზღვრელი და ნამყო განუსაზღვრელი დროებში ზმნების ფორმების გამოყენება საკითხი აწმყო განუსაზღვრელი და ნამყო განუსაზღვრელი დროებში ზმნების ფორმების გამოყენება მიმართულება შემაჯამებელი დავალების ტიპი ღია კითხვები მისაღწევი შედეგი Iუცხ.საბ.9. წერამდე, წერის დროს და წერის შემდგომ ფაზებში შესაბამისი სტრატეგიების შერჩევა და გამოყენება; ცნებები მიზანი შევამოწმო, როგორ ანსხვავებენ ერთმანეთისგან აწმყო და ნამყო დროის ფორმებს,რამდენად ფლობენ მოსწავლეები ნამყო დროში არაწესიერი ზმნების ფორმებს. შესრულებული დავალების შედეგი წარმატებით შეძლეს შესწავლილი გრამატიკულ კატეგორიებზე დაყრდნობით და მზა ცოდნაზე დაყრდნობით ( არაწესიერი ზმნების ფორმები) მცირე ზომის ტექსტის ტრანსფორმაცია( აწმყო თუ ნამყო დროში გადაყვანა) შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზი (მიღწეული შედეგები და ხარვეზები) გამოიკვეთა მართლწერასთან დაკავშირებული პრობლემები ( ხმოვნების არასწორად გამოყენება, თანხმოვნის გაორკეცების უგულებელყოფილი რეკომენდაციები სასურველია ისეთი აქტივობების დაგეგმავა,რომლებიც მიმართულია წესიერი და არაწესიერი ზმნების მართლწერის გასაუმჯობესებლად. დავალება: 
 I. Put the verbs into Past Simple Top of Form 1. I  my maths homework yesterday. (to do) 2.  Susan  to England by plane? (to go) 3. They  a farm two weeks ago. (to visit) 4. Jenny and Peggy  their brother. (not/to help) 5. The children  at home last weekend. (not/to be) 6. When  you  this wonderful skirt? (to design) 7. My mother  into the van. (not/to crash) 8. The boys  the mudguards of their bicycles. (to take off) 9.  you  your aunt last week? (to phone) 10. He  milk at school. (not/to drink) Bottom of Form II. Put the verbs into Present Simple or Past Simple 1.  (Tim/to help) in the shop every Saturday?  2.  (they/to buy) a new car in 2019?  3.  (the boys/often/to play) volleyball?  4. (she/to phone) the office yesterday morning?  5. Where (Alisha/to meet)  Dylan an hour ago 6. Why  jeans? (you/never/to wear)? 7. (Pat/to repair) the dishwasher last Tuesday 8. When  breakfast on Sundays? (they/to have) 9. (the smartphone/always/to come) with a power adapter?  Bottom of Form
 შეფასების კრიტერიუმი: 
ნამუშევარი ფასდება 10 ქულიან შკალით. 1 დავალებაში მაქსიმალური ქულაა 5 მეორეში -5. 10 9-8 7-6 5-4 3- 1 ნამუშევარი სრულად სწორადაა შესრულებული.ფრაზული ზმნები სწორად არის ჩასმული,დროების ფორმები სწორად არის გამოყენებული. ნამუშევარში დაშვებულია გრამატიკული შეცდომები, ფორმების გამოყენებაში დაშვებულია 1-2 შეცდომა. ნამუშევარში არასწორადაა ჩასმული 2-3 ზმნების ფორმები არასწორადაა გამოყენებული არასწორადაა ან არ არის შესრულებული 1 დავალება, მე 2 დავალებაში დაშვებულია 4 შეცდომა . ზმნების ფორმებში მხოლოდ ერთია მართალი. ნაშრომში ყველა დავალება არასწორადაა შესრულებული. დავალება გადაწერილია და ჩასასმელი ელემენტები დატოვებულია ცარიელი


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი№2 
 საგანი ინგლისური ენა 
 მასწავლებელი ნინო კანდელაკი 
 საფეხური საბაზო კლასი 7ა 
 შეფასება განმსაზღვრელი
 შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა 1 სემესტრი- 2, 2 სემესტრი- 3 
 თემატური ბლოკი აწმყო და ნამყო დროები თემა გრამატიკა: აწმყო განუსაზღვრელი და ნამყო განუსაზღვრელი დროებში ზმნების ფორმების გამოყენება საკითხი აწმყო განუსაზღვრელი და ნამყო განუსაზღვრელი დროებში ზმნების ფორმების გამოყენება მიმართულება შემაჯამებელი დავალების ტიპი ღია კითხვები მისაღწევი შედეგი Iუცხ.საბ.9. წერამდე, წერის დროს და წერის შემდგომ ფაზებში შესაბამისი სტრატეგიების შერჩევა და გამოყენება; ცნებები მიზანი შევამოწმო, როგორ ანსხვავებენ ერთმანეთისგან აწმყო და ნამყო დროის ფორმებს,რამდენად ფლობენ მოსწავლეები ნამყო დროში არაწესიერი ზმნების ფორმებს. შესრულებული დავალების შედეგი წარმატებით შეძლეს შესწავლილი გრამატიკულ კატეგორიებზე დაყრდნობით და მზა ცოდნაზე დაყრდნობით ( არაწესიერი ზმნების ფორმები) მცირე ზომის ტექსტის ტრანსფორმაცია( აწმყო თუ ნამყო დროში გადაყვანა) შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზი (მიღწეული შედეგები და ხარვეზები) გამოიკვეთა მართლწერასთან დაკავშირებული პრობლემები ხმოვნების არასწორად გამოყენება, თანხმოვნის გაორკეცების უგულებელყოფილი რეკომენდაციები სასურველია ისეთი აქტივობების დაგეგმავა,რომლებიც მიმართულია წესიერი და არაწესიერი ზმნების მართლწერის გასაუმჯობესებლად. დავალება: I. Put the verbs into Past Simple Top of Form 1. I  my maths homework yesterday. (to do) 2.  Susan  to England by plane? (to go) 3. They  a farm two weeks ago. (to visit) 4. Jenny and Peggy  their brother. (not/to help) 5. The children  at home last weekend. (not/to be) II. Put the verbs into Present Simple or Past Simple 1.  (Tim/to help) in the shop every Saturday?  2.  (they/to buy) a new car in 2019?  3.  (the boys/often/to play) volleyball?  4. (she/to phone) the office yesterday morning?  5. Where (Alisha/to meet)  Dylan an hour ago Put the verbs into Past Simple 1. When  you  this wonderful skirt? (to design) 2. My mother  into the van. (not/to crash) 3. The boys  the mudguards of their bicycles. (to take off) 4.  you  your aunt last week? (to phone) 5. He  milk at school. (not/to drink) II Put the verbs into Present Simple or Past Simple 1. Where (Alisha/to meet)  Dylan an hour ago 2. Why  jeans? (you/never/to wear)? 3. Pat/to repair) the dishwasher last Tuesday 4. When  breakfast on Sundays? (they/to have) (the smartphone/always/to come) with a power adapter? Bottom of Form 
შეფასების კრიტერიუმი: ნამუშევარი ფასდება 10 ქულიან შკალით. 1 დავალებაში მაქსიმალური ქულაა 5 მეორეში -5. 10 9-8 7-6 5-4 3- 1 ნამუშევარი სრულად სწორადაა შესრულებული.ფრაზული ზმნები სწორად არის ჩასმული,დროების ფორმები სწორად არის გამოყენებული. ნამუშევარში დაშვებულია გრამატიკული შეცდომები, ფორმების გამოყენებაში დაშვებულია 1-2 შეცდომა. ნამუშევარში არასწორადაა ჩასმული 2-3 ზმნების ფორმები არასწორადაა გამოყენებული არასწორადაა ან არ არის შესრულებული 1 დავალება, მე 2 დავალებაში დაშვებულია 4 შეცდომა . ზმნების ფორმებში მხოლოდ ერთია მართალი. ნაშრომში ყველა დავალება არასწორადაა შესრულებული. დავალება გადაწერილია და ჩასასმელი ელემენტები დატოვებულია ცარიელი

 მე-9კლასი

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი№1
 1 საგანი ინგლისური ენა 2 მასწავლებელი ნინო კანდელაკი 3 საფეხური საბაზო 4 კლასი 9ა 5 შეფასება განმსაზღვრელი 6 შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა 1 სემესტრი- 2, 2 სემესტრი- 3 7 თემა გრამატიკა: აწმყო ,ნამყო სრულ დროებში ზმნების ფორმების გამოყენება, ჩასმა,შეცდომებიანი წინადადებების გასწორება, დიალოგის შევსება მოცემული ლექსიკის ტრანსფორმაციით. 8 საკითხი აწმყო განუსაზღვრელი და ნამყო განუსაზღვრელი დროებში ზმნების ფორმების გამოყენება 9 შემაჯამებელი დავალების ტიპი ღია კითხვები 10 მისაღწევი შედეგი Iუცხ.საბ.9. წერამდე, წერის დროს და წერის შემდგომ ფაზებში შესაბამისი სტრატეგიების შერჩევა და გამოყენება; Iუცხ.საბ.12 ზეპირი და წერითი კომუნიკაციის უნარების გამოყენებით იდეების განხორციელება. 11 მიზანი შევამოწმო, როგორ ანსხვავებენ ერთმანეთისგან ნამყო განუსაზღვრელი და ნამყო სრული დროის ფორმებს, ყველაზე ხშირად გამოყენებათი დროების შემოწმება, წინდებულების ჩასმა. 12 შესრულებული დავალების შედეგი წარმატებით შეძლეს შესწავლილი გრამატიკულ კატეგორიებზე დაყრდნობით ზმნების ფორმების გამოყენება,ასევე დაძლეულია წინდებულების სწორად გამოყენება ფრაზულ ზმნებთან. 13 შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზი (მიღწეული შედეგები და ხარვეზები) გამოიკვეთა ნამყო დროების არევის შემთხბვევები რაც ,სავარაუდოდ, გამოწვეულია დროის განმსაზღვრელი სიტყვების sygnal words უგულებელყოფით,ასევე აწმყო სრული დროის და ნამყო განუსაზღვრელი დროის გარჩევის სირთულე 14 რეკომენდაციები სასურველია მოსწავლეების ყურადღების გამახვილება დროის გარემოებების გამომხატველი სიტყვების გამოყენებაზე,ასევე წინდებულების შემთხვევების შესწვლის გაღრმავება. შესაძლოა ბონუს დავალებაში ლექსიკური დავალების შემოტანა. დავალება: I. Past Perfect vs Past Simple 1. After Fred  (to spend) his holiday in Italy he  (to want) to learn Italian. 2. Jill  (to phone) Dad at work before she  (to leave) for her trip. 3. Susan  (to turn on) the radio after she  (to wash) the dishes. 4. When she  (to arrive) the match  already  (to start). 5. After the man  (to come) home he  (to feed) the cat. 6. Before he  (to sing) a song he  (to play) the guitar. 7. She  (to watch) a video after the children  (to go) to bed. 8. After Eric  (to make) breakfast he  (to phone) his friend. 9. I  (to be) very tired because I  (to study) too much. 10. They  (to ride) their bikes before they  (to meet) their II. Put the verbs into correct tense forms 1. We …. TV when it started to rain. (to watch) 2. I  …..to visit you yesterday, but you …… not at home. (to want) (to be) 3. Look! It … so we can't  to the beach. (to rain) (to go) 4. There are a lot of clouds! It….  soon. (to rain) 5. The sun….  in the east. (to rise) 6. Since 2011 they….  their son every year. (to visit) 7. While the doctor  Mr Jones…. this morning, his son….  outside. (to examine) (to wait) 8. I……  for my girlfriend for two hours. (to wait) 9. After Larry …. the film on TV, he decided to buy the book. (to see) 10. Wait a minute, I  this box for you. (to carry) III. Additional task 1. My friend is good  -----playing volleyball. 2. She complains------  bullying. 3. They are afraid ------ losing the match. 4. She doesn't feel-----  working on the computer. 5. We are looking forward------  going out at the weekend. შეფასების კრიტერიუმი 1 დავალება -5ქულა, 2 დავალება-5 ქულა. 10 9-8 7-6 5-4 3- 1 ნამუშევარი სრულად სწორადაა შესრულებული. ფრაზული ზმნები სწორად არის ჩასმული, დროების ფორმები სწორად არის გამოყენებული. ნამუშევარში დაშვებულია გრამატიკული შეცდომები, არასწორადაა გამოყენებული 1-ფორმების გამოყენებაში დაშვებულია 1-2 შეცდომა. ნამუშევარში არასწორადაა ჩასმული 2-3 ზმნების ფორმები არასწორადაა გამოყენებული ფრაზული 3 ზმნა , სწორად არის გამოყენებული წინდებულები არასწორადაა ან არ არის შესრულებული 1 დავალება, მე 2 დავალებაში დაშვებულია 4 შეცდომა . ზმნების ფორმებში მხოლოდ ერთია მართალი. ფრაზული ზმნები არასწორადაა გამოყენებული. ნაშრომში ყველა დავალება არასწორადაა შესრულებული. დავალება გადაწერილია და ჩასასმელი ელემენტები დატოვებულია ცარიელი


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი№2  
საგანი ინგლისური ენა 2 მასწავლებელი ნინო კანდელაკი 3 საფეხური საბაზო 4 კლასი 9ა 5 შეფასება განმსაზღვრელი 6 შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა 1 სემესტრი- 2, 2 სემესტრი- 3 7 თემა გრამატიკა: აწმყო ,ნამყო სრულ დროებში ზმნების ფორმების გამოყენება, ჩასმა,შეცდომებიანი წინადადებების გასწორება, დიალოგის შევსება მოცემული ლექსიკის ტრანსფორმაციით. 8 საკითხი აწმყო სრული განგრძობითი და აწმყო სრულ დროებში ზმნების ფორმების გამოყენება, ასვე სეცდომების ამოცნობა მათი მომდევნო კორექტირებით 9 შემაჯამებელი დავალების ტიპი ღია კითხვები 10 მისაღწევი შედეგი Iუცხ.საბ.9. წერამდე, წერის დროს და წერის შემდგომ ფაზებში შესაბამისი სტრატეგიების შერჩევა და გამოყენება; Iუცხ.საბ.12 ზეპირი და წერითი კომუნიკაციის უნარების გამოყენებით იდეების განხორციელება. 11 მიზანი შევამოწმო, როგორ ანსხვავებენ ერთმანეთისგან აწმყო განგრძობითი სრული და აწმყო სრული განგრძობითი დროების ფორმებს,რამდენად შეუძლიათ იპოვონ და გამოასწორონ შეცდომები წინადადებებში,დაასრულონ მოცემული დიალოგი შესაფერისად. 12 შესრულებული დავალების შედეგი წარმატებით შეძლეს შესწავლილი გრამატიკულ კატეგორიებზე დაყრდნობით ზმნების ფორმების გამოყენება,დიალოგის შესაფერისი კმპონენტებით შევსება. 13 შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზი (მიღწეული შედეგები და ხარვეზები) გამოიკვეთა ნამყო დროების არევის შემთხბვევები რაც ,სავარაუდოდ, გამოწვეულია დროის განმსაზღვრელი სიტყვების sygnal words უგულებელყოფით,ასევე აწმყო სრული დროის და ნამყო განუსაზღვრელი დროის გარჩევის სირთულე 14 რეკომენდაციები სასურველია მოსწავლეების ყურადღების გამახვილება დროის გარემოებების გამომხატველი სიტყვების გამოყენებაზე,ასევე წინდებულების შემთხვევების შესწვლის გაღრმავება. შესაძლოა ბონუს დავალებაში ლექსიკური დავალების შემოტანა. დავალება: I. Complete the sentences with the correct form of the verbs in brackets. Use the Present Perfect Continuous when possible. 1. _____________ (you/be) to the National Gallery?' 'No, I haven't.' 2. What _____________ (you/do) since you graduated? 3. Oh, you ____________ (have) a haircut! You look fantastic! 4. 'How long _____________ (you/look) for a job?' 'For a month now.' 5. "How long _____________ (you/have) this dress?' 'For ten years, I think.' 6. The company ____________ (produce) the two new engines since the beginning of this year. 7. How come you ____________ (never/visit) a single foreign country in your life? 8. This picture? I have no idea who painted it though it ___________ (hang) here for ages. 9. The future looks bright. They _____________ (sell) more and more gardening tools through their website since May. 10. _____________ (you/ever/work) abroad? II. Find the mistakes and correct the sentences. 1. I can't talk now. I have dinner at the moment. __________________________________________________ 2. I am looking for my glasses for two hours! __________________________________________________ 3. Laura has been knowing her for ages. __________________________________________________ 4. I have always been preferring surfing to skiing. __________________________________________________ III. Complete the dialogue with the correct form of the verbs in brackets. C: Helen Simpson? I 1 ____________ (not/see) you for ages! H: Clare? It's great to see you again! Where 2_____________ (you/be) all this time? C: I 3_____________ (just/come) back from London! You really 4_____________ (change) since we last saw each other. You 5 ____________ (look) wonderful! H: Well, I 6_____________ (put) on some weight, l'm afraid. And my hair is shorter than before. When 7______________ (we/last/see) each other? I can't remember. შეფასების კრიტერიუმი. 1 დავალება-3 ქულა, 2 დავალება- 2 ქულა, 3 დავალება- 3 ქულა 9-10 8-7 6-5 4-3 2-1 ნაწერი ძალიან კარგია , სწორად არის გამოყენებული და მისადაგებული ლექსიკა. დროების ფორმები სწორადაა ჩასმული. დასაშვაბია 1 მართლწერითი შეცდომა. ნაწერია კარგია, მაგრამ დაშვებულია 4-5 ლექსიკური შეცდომა. ზმნების ფორმები სწორადაა გამოყენებული. წინდებულებში არის დაშვებული 2 შეცდომა ნაწერი საშუალოა , დაშვებულია შეცდომები ლექსიკის ჩასმაში,აგრეთვე გრამატიკული დროების ფორმებში.. მესამე დავალება არ არის შესრულებული ან არცერთი ზმნის ფორმა არ არის სწორი ნაწერი ცუდია, არცერთი წინადადება არაა სწორია, არ არის ზმნების ფორმები ჩასმული. შესრულებულია ნაშრომის მხოლოდ 1 დავალება. ნაშრომი ძალიან სუსტია ან არცერთი დავალება არ არის სწორი ან არ არის შესრულებული. მოსწავლის მიერ შესრულებული დავალება

მე -11 კლასი

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი№1
 საგანი ინგლისური ენა 1 მასწავლებელი ნინო კანდელაკი 2 საფეხური საშუალო 3 კლასი XIა XIბ 4 შეფასება განმსაზღვრელი 5 შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა I სემესტრი - 2, II სემესტრი - 3 6 თემა გრამატიკა,ლექსიკა 7 საკითხი აწმყო სრული დროის გამოყენება,სამი ტიპის პირობითი წინადადებებში ზმნების ფორმების გამოყენება შესწავლი ,ლექსიკური ერთეულების კონტექსტში გამოყენება. 8 მიმართულება ენობრივი კატეგორიების გამოყენება 9 შემაჯამებელი დავალების ტიპი ღია ტიპის კითხვები 10 მისაღწევი შედეგი უცხ.სIV,.11. უცხ.ს IV.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის თხრობითი ტექტი (მოთხრობა, ნოველა, ლეგენდა, იგავ-არაკი). უცხ.ს.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.VI.12. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება) წერის პროცესის ყველა ეტაპზე. 11 ცნებები პირობითი წინადადებები,აწმყო სრული დრო, წინდებულები 12 მიზანი წესებზე დაყრდნობით პირდაპირი თქმის ირიბში კონვერტაცია, ლექსიკური ერთეულების შემოწმების ფლობა, მეგობრული წერილის დაწერის უნარის განვითარება- შემოწმება 13 შესრულებული დავალების შედეგი მოსწავლეებმა შეძლეს წინადადებში აწმყო სრული დროის გამოყენება;წინდებულების და ფრაზული ზმნების ჩასმა შესაბამისი ცვლილებებების განხორციელებით, შესწავლილი ლექსიკური ერთეულების გამოყენებით წინადადებების შევსება. 14 შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზი (მიღწეული შედეგები და ხარვეზები) შემაჯამებელი დავალებისთვის გამოვიყენე ირიბ თქმაში გადასაყვანი წესების ყველა შემთხვევები,როგორიცაა თხრობითი, კითხვითი და ბრძანებითი წინადადებები, ასევე შევიყვანე დროის გარემოებები, ცალკეული სიტყვების ცვლის შემთხვევები . მოსწავლეებმა დაძლიეს პირდაპირი- ირიბი თქმის კონვერტაცია, შეძლეს ლექსიკის მართებულად გამოყენება, გამოიკვეთა არაფორმალური წერილის დაწერისას ფორმალური წერილის სტრუქტურაში არევა. 15 რეკომენდაცია ჩემს მიერ შემოთავაზებული დავალებამ მაჩვენა, რომ მოსწავლეებმა დააკავშირეს წინარე ცოდნასთან ახალი ცოდნა და დაძლიეს სირთულე,ასევე გათვალისწინებულია მოსწავლეთა მზაობა შესასრულებელ დავალებასთან. დავალება: I. COMPLETE THE SENTENCES WITH THE CORRECT VERB FORMS 1. She already ( to do) her homework for three hours but she ( not/yet/do) half of it. 2. The day is nice today. The sun ( to shine) since we got up 3. He is still working in his garden. He ( to work) since morning without rest 4. You ( to find ) the keys ? You( already /look for ) it for an hour. 5. The actors ( to rehearse ) for the play for 3 hours already. II. COMPLETE THE SENTENCES WITH THE CORRECT VERB FORMS 1. If I ( to be) a millionaire ,I would be much happier. 2. If my friend ( to work) in this office, we would meet every day. 3. If it snows , the children ( to play) snowballs. 4. If you drop an egg, it ( to break) 5. If you ( be ) a bully you ( to tease ) others. III. COMPLETE THE SENTENCES WITH so, such, too, enough. 1. She looked … strange that people laughed at her. 2. Mary was … shy to give a presentation in front of … a big audience. 3. Bullying is … a big problem that we decided to organize anti-bullying campaign 4. Today is … a nice weather. 5. I am … tired to work more. IV. COMPLETE THE SENTENCES WITH THE SUITABLE PREPOSITIONS 1. I agree … the statement that dogs are our best friends 2. Nobody can blame him … being rude or impolite to adults 3. Let’s stop arguing … him and get calm 4. Generally our teachers do not shout … us 5. Don’t stare … people like that! It is rude. V. COMPLETE THE SENTENCES WITH THE WORDS GIVEN: objective, irresponsible, versatile, artificial intelligence, law. 1. In on-line games … makes the characters real. 2. By … it’s illegal to bully people 3. The main … of the project is to teach teenagers how to survive in the wild 4. The book I recommend will suit you all, it is …. 5. It was… of him to leave the child alone in the room. ANSWERS: I. 1. Has already been doing, has not done 2. Has been shining 3. Has been working 4. Have you found? Have been looking 5. Have been rehearsing II. 1. Were, would 2. Worked 3. Will play 4. Breaks III. 1. So 2. Too, such . 3. Such a 4. Such a 5. So IV. 1. With 2.for 3. with 4. At 5. At V. 1. Artificial intelligence 2. Law 3. Objective 4.versatile 5. irresponsible შეფასების კრიტერიუმი: ნამუშევარი ფასდება 10 ქულიან შკალით. 1 დავალებაში მაქსიმალური ქულაა 2, მეორეში -2, მესამე დავალება -2, მეოთხე დავალებაში- 1 ქულა, მეხუთე დავალება- 3ქულა. 10 9-8 7-6 5-4 3- 1 ნამუშევარი სრულად სწორადაა შესრულებული.ზმნების ფორმები სწორადაა ჩასმული. პირობითი წინადადებები სწორადაა ნაწარმოები, მე-4 დავალებაში ყველა სიტყვა სწორადაა გამოყენებული, წერილი პასუხობს თემას. ნამუშევარში დაშვებულია 1 -2 გრამატიკული შეცდომა, არასწორადაა გამოყენებული 1-2 სიტყვა. მე 2 დავალებაში არის რამოდენიმე მართლწერის შეცდომები. მაკავშირებელი იტყვები სწორადაა მსადაგებული. ნამუშევარში არასწორადაა ჩასმული 2-3 ზმნების ფორმები არასწორადაა ჩასმული მართლწერითი შეცდომები. მე 2 დავალებაში არის შინაარსობრივი არათანმიმდევრობა, ასევე არის 4 მართლწერის შეცდომა. არასწორადაა ან არ არის შესრულებული 1 დავალება, მე 2 დავალებაში დაშვებულია 7 შეცდომა,მე 2 დავალება არასრულად პასუხობს თემას, არის 8 მდე მართლწერის შეცდომა.არ არის დაწერილი ნაცვალსახელები არასწორადა ჩასმული, 1 დავალებება არასწორადაა შესრულებული, გრამატიკულ დავალებაში 3-4 შეცდომაამე 2 დავალება არ არის შესრულებული


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი№2 
 საგანი ინგლისური ენა 1 მასწავლებელი ნინო კანდელაკი 2 საფეხური საშუალო 3 კლასი XIა XIბ 4 შეფასება განმსაზღვრელი 5 შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა I სემესტრი - 2, II სემესტრი - 3 6 თემა გრამატიკა,ლექსიკა 7 საკითხი აწმყო სრული დროის გამოყენება,სამი ტიპის პირობითი წინადადებებში ზმნების ფორმების გამოყენება შესწავლი ,ლექსიკური ერთეულების კონტექსტში გამოყენება. 8 მიმართულება ენობრივი კატეგორიების გამოყენება 9 შემაჯამებელი დავალების ტიპი ღია ტიპის კითხვები 10 მისაღწევი შედეგი უცხ.სIV,.11. უცხ.ს IV.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.VI.12. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება) წერის პროცესის ყველა ეტაპზე. 11 ცნებები პირობითი წინადადებები,აწმყო სრული დრო, წინდებულები 12 მიზანი შევამოწმო, როგორ ანსხვავებენ მოსწავლეები ერთმანეთისგან მოდალური ზმნების ფორმებს და როგორ იყენებენ კონტექსტში, ასევე შესწავლილი ლექსიკის გამოყენებას,აწმყო სრული დროის და ნამყო დროების განსხვავებას,სემანტიკური კავშირების დამყარება. 13 შესრულებული დავალების შედეგი მოსწავლეებმა შეძლეს წინადადებში ანესხვავებინათ დროების გამოყენება, მოდალური ზმნების და შსწავლილი ლექსიკის კონტექსტში გამოყენება ,სემანტიკური კავsირების დამყარება. 14 შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზი (მიღწეული შედეგები და ხარვეზები) შემაჯამებელი დავალებისთვის გამოვიყენე მოდალური ზმნების გამოყენების შემთხვევების განსხვავება კონტექსტში,ასვე შეძლეს ლექსიკის მართებულად გამოყენება, გამოიკვეთა მოდალური ზმნების სხვავოაში სირთულის შემთხვევები, თუმცა მოსწავლეებმა გაართვეს თავი აწმყო და ნამყო დროის განსხვავაებას და სემანტიკური კავშირების დამყარებას. 15 რეკომენდაცია ჩემს მიერ შეთავაზებულმა დავალებამ მაჩვენა, რომ მოსწავლეებმა დააკავშირეს წინარე ცოდნასთან ახალი ცოდნა და დაძლიეს სირთულე.ლექსიკური ერთეულების მყარმა ცოდნამ აჩვენა , თუ რამდენად მნიშვნელოვანია ამ მიმართულებით მუშაობა.საჭიროებას წარმოადგენს მოდალური ზმნების მეტი სიღრმისეული დაუფლება და შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა. დავალება I. Put in the words : steep drop, particular , independence, origin, avoid, escape, irrational, relatives, reminder, heart race, good fortune. Two words are extra. 1. There is a …. at the end of the track. 2. We had a … book for each term. 3. When you’re frightened your …. … increases. 4. Our mind dictates us how to …. the danger and … the horror 5. People in the USA are of different …. 6. We celebrate … Day in May 7. They believe that good food will bring them … in the New Year 8. The Irish …. The North of the new continent 9. On that holiday they visit…. II. Find the opposites: Lazy sensible Awful generous Expensive hard-working Mean fascinated Silly inexpensive III. Complete the sentences with the modals : might, must be, can’t, is allowed to 1. The wind is blowing. It … cold outside 2. It …. be my book. Mine is new. 3. You …. pass the driving test 4. Lucy …. to come by 10 on Saturday IV. Put the verbs into Past Simple or Present Perfect 1. …you(ever ) be to New York? 2. They ….( already/do) the homework? 3. Bob ( go) to the gym last Sunday? 4. When …. ( you/see) Margaret last ? ANSWERS: I. 1. Steep drop 2. Particular 3. Heart race 4. Avoid, escape 5. Origin. 6.independence 7. Good fortune 8. Settled 9.relatives II. 1. Lazy/hardworking 2. Awful/fascinated 3. Expensive/inexpensive 4. Mean/generous 5. Silly/sensible III. 1. Must be 2. Cant be 3. Might 4. Is allowed IV. 1. Have you ever been? 2. They have already gone 3. did Bob go? 4. When did you see? შეფასების კრიტერიუმი: ნამუშევარი ფასდება 10 ქულიან შკალით. 1 დავალებაში მაქსიმალური ქულაა 3, მეორეში -3, მესამე დავალება -4. 10 9-8 7-6 5-4 3- 1 ნამუშევარი სრულად სწორადაა შესრულებული. ლექსიკური ერთეულები სწორადაა ჩასმული, წინდებულებიანი ფრაზები სწორადაა გამოყენებული მე- 3 დავალება პასუხობს თემას, წერილში დასაშვებია ერთი მართლწწრითი შეცდომა ნამუშევარი სრულად არაა სწორად შესრულებული. ლექსიკურ ერთეულებში დასაშვებია 2 შეცდომა, წინდებულებიანი ფრაზები სწორადაა გამოყენებული ან არის 1 შეცდომა მე- 3 დავალება პასუხობს თემას, მაგრამ არ არის სრულად დაცული სტრუქტურა . ნამუშევარში არასწორადაა ჩასმული 2-3 სიტყვა არასწორადაა ჩასმული მართლწერითი შეცდომები. მე 2 დავალებაში არის 3 -4 შევდომა, ასევე არის 4 მართლწერის შეცდომები, მესამე დავალება არასრულადაა დაწერილი ან არის რამოდენიმე წინადადება. არასწორადაა ან არ არის შესრულებული 1 დავალება, მე 2 დავალებაში დაშვებულია 7 შეცდომა,მე 2 3დავალება არასრულად პასუხობს თემას, არის 8 მდე მართლწერის შეცდომა. ნაცვალსახელები არასწორადა ჩასმული, 1 დავალებება არასწორადაა შესრულებული, გრამატიკულ დავალებაში 3-4 შეცდომაამე 2 დავალება არ არის შესრულებული

No comments:

Post a Comment